Sunday, February 17, 2013

Nas Butik Kembali!

Assalamualaikum...

Fuhhh...Lama bersawang butik aku tuh.... Sapu sampah dulu... Lap-lap sawang dengan habuk yang dah bertimbun... Ok, baru boleh letak barang jualan...hehe...

Peralihan fasa kehidupan... Dari bertunang, berkahwin, memang aku stop dulu aktiviti berniaga ni bagi menumpukan sepenuh perhatian kepada kehidupan yang baru.. Ecceh... Tapi dalam hati tetap bercita-cita akan kembali berbisnes... Kepuasan aku ada dekat situ...

Ok, dipendekkan cerita... Jom masuk Nas Butik. Kita tengok keluaran terbaru dari Nas Butik....  Khas untuk peminat shawl / selendang... Special edition....Jangan lepaskan peluang ni ye.. Sebab keluarannya terhad.. Harga dah termasuk harga pos.. Tak yah nak amek calculator atau tercongak-congak harga tudung tu untuk ditambah dengan harga pos... 

Ok, selamat bershopping... Cara oder, isi je borang oder yang dah disediakan. Insyaallah akan dijawab sesegera mungkin... ^_^v 

Friday, February 15, 2013

Terapi diri...

Bila hati gundah gulana... Selain daripada mengeluarkan semua air mata yang bertakung dekat bibir mata nih, (ok kelopak mata sebenarnya) kita mencari terapi yang lain...

Iaitu...marilah memasak.... Hasil gundah gulana harini, aku masak tomyam ayam dengan telur bistik.. Shahril mesti nak join jugak menemani si isteri yang gundah gulana... Dia buat ayam goreng tepung... Nyum nyum...

Ok, ini hasilnya.... Oh ye..malam ni aku tak geng ngan Shahril... Dia sokong Selangor aku sokng Kelantan... Buat masa sekarang Kelantan tengah jadi lauk 0-2 dengan Selangor.. Eksen gile muke dia sambil gigit tulang ayam... Huhhh... Maleh tengok, terus tulis blog... Hehe..

Ini hasilnya.....






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails