Wednesday, July 23, 2014

KUIH RAYA 2014

Assalamualaikum...

***Ini adalah sticky post..Nak tau cerita ceriti baru pasal aku..Scroll bawah ye..^_^

Hari raya bakal tiba.. Marilah kita berbisnes kuih raya pulak..Hehe..
Tahun ni aku dah tak jual kuih buatan sendiri dah macam tahun lepas. Dah ada Aisyah..Masa adalah terhad..Hehe.. Jadi, aku buat keputusan untuk menjual kuih raya yang memang menjadi santapan aku n famili aku tiap-tiap tahun.. Banyak jenis sebenarnya yang kitorang selalu oder. Tapi aku decide untuk jual 5 jenis je yang menjadi faveret kitorang semua...




 Pernah makan kuih/biskut ni? Biskut kacang tumbuk nama dia kan?kan? Memang feveret famili aku dari dulu.. Feveret korang jugakkannnnn?Biskut ni bila makan mesti bersepah..Haha. Tapi bila masuk dalam mulut...perghhh sedapkan?

Yang aku jual bukan rupa macam biskut kacang tumbuk ni. Tapi rasa dia memang sama malah lebih sedap dan takkan bersepah kalau korang makan. Namanya Popia Kacang... Rasa sekali pasti nak berkali kali... Buat kudap kudapan dikala kebosanan kejap je dah habis sebalang...

 
 Popia kacang
100 biji
RM 23.00

Tart Nenas ni pulak masam-masam manis rasa jem dia...
 
Tart Nenas
50 biji 
RM 25.00

Coklat Cornflakes.. Kerapuhan cornflake dan rasa coklat yang sedap memang menggiurkan...


Coklat Cornflakes
50 biji
RM22.00

Ok..Ini memang feveret aku.. Ppink, kawan aku kata selera aku selera orang tua... Dia suka coklat cornflake tu.. Alaaa...Memang sedap laaa...Tak tipu niiii..


Sarang Semut
50 biji
RM 21.00

Popia Nestum.. Haaa..jujur..aku tak minat sangat nestum jadi aku kureng sikit yang ni.. Tapi ramai jugak yang oder popia nestum nih.. Selera orang lain-lain kan...Hehe..


Popia Nestum
300 gram
RM 14.00


Ok...Sekian..5 jenis kuih raya yang aku jual tahun ni...Nak aku poskan pun boleh..
Kalau berminat, boleh contact aku terus..
019-3613164 sms/whatsapp


ok sekian... Selamat memilih biskut yang sedap untuk santapan seisi keluarga dan tetamu yang datang!hehe..Sesiapa nak jadi ejen pun boleh.. ^_^

No comments:

Post a Comment

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails