Saturday, November 22, 2014

Ephyra Skin Bar (produk baru!)

Assalamualaikum..
Sebagai pengguna setia Ephyra, dan suka kan dengan kebaikan Ephyra, aku sentiasa mengharapkan pihak Oceanlife2u akan keluarkan produk skincare.. Sebab aku percaya dengan team Ephyra ni..Diorang takkan keluarkan produk sebarangan dan akan hasilkan produk yang bermutu je..

Akhirnya impian aku jadi kenyataan bila pihak hq nak lancarkan produk baru iaitu skin bar ephyra! Bestnyaaa! Dah cantik-cantik dekat dalam ada pulak untuk cantik2 dekat luar kan.. ^_^

Sekarang ni sabun ni belum lagi di jual dekat pasaran.. Hanya diberi secara percuma kepada stokis, ejen-ejen dan customer yang ada membeli ephyra masa di booth yang dikendalikan oleh hq..

Kenapa tak dijual lagi? Sebab pihak hq ephyra nak bagi sabun ni secara free dulu untuk dapatkan feedback daripada pengguna awal barulah dijual secara besar-besaran..Baguskan? Pastikan produk kita betul-betul selamat dan berjaya baru dipasarkan.. Memang terbaik!

Ok, kepada pengguna ephyra, bermula 1 Disember nanti, setiap pembelian sekotak premium akan dapat sabun ephyra ni secara percuma tau! Dan promo ni tak banyak.. Selagi stock masih ada sebelum dilancarkan penjualan sabun ni Januari tahun depan..

Jadi, jangan lepaskan peluang keemasan ni tau. Dapatkan harga istimewa ephyra dan percuma  sabun ephyra ni dari aku.Ejen sah ephyra kawasan Ampang..Tapi boleh je kalau nak COD untuk area Lembah Klang, dan KL no problem..Boleh pos ke seluruh Malaysia..Free postage tau ^_^

Whatsapp aku cepat 0193613164 untuk buat tempahan PREMIUM PACK + SABUN DENGAN HARGA ISTIMEWA kami ejen-ejen tengah naak serbu hq ni.. Whatsapp laju2 ok? ^_^

****Testimoni diri sendiri sebagai pengguna sabun ephyra ni, aku sangat2 berpuas hati.. Muka terasa licin, gebu dan tegang.. Tegang yang aku suka tu..Terasa segar bugar.. ^_^




No comments:

Post a Comment

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails