Monday, May 19, 2014

Pertama Kali Dapat Jemputan Nuffnang..

Assalamualaikum...

First time wehh..Dari tahun 2009 aku berblog dan berNuffnang ni, ni la first time aku dapat jemputan dari Nuffnang.Haha. Pergi factory visit.. Kilang Mamee dekat Melaka nun..Uhukkk..Nak nye lah pergi.. Walaupun belum la confirm lagi tersenarai dalam 60 orang yang akan terpilih, tapi tetap excited nak pergi... Mana tau kalau aku bagi nama aku, terpilih dalam 60 orang tu kan? Nak tambah lagi ke'best'an nye, semua nya ditanggung, kalau nak bawak duit pun untuk berbelanja sendiri dekat Jonker Street lepas habis site visit tu..

Tapi..............Aku kuburkan je hasrat aku..Even bagi nama utk cuba-cuba nasib je.. Yelah, mana tau kalau dapatkan?Event dari pukul 8 sampai pukul 4 petang.. Sampai KL taktau pukul berapa pulak.. Huhu...Aisyah camne? Mampukah dia bertahan sehari tanpa nenen? Kesian pulak tengok dia nanti makan benda lain bukannya banyak sangat pun... 

Ok, babai factory visit.. Semoga adalah jemputan lagi dari Nuffnang..Area KL udah le kalau nak ngajak pun.. Nampak no ajak-ajak ayam..Haha. Salahkan Nuffnang padahal sendiri yang tak dapat pergi... -_-"





nota kaki : Kadang-kadang terfikir..Andai kata kalau aku kerja dan kena outstation.. Macamane agaknya ye.. Mesti Aisyah dah boleh berdikari minum nenen dari botol.... Kan?Kan?






4 comments:

  1. bestnya.... awk tau tak camne nak naikkan earning nuffnang?

    ReplyDelete
    Replies
    1. bestkan..tp x dpt pg..huhu... nak naikkan earning nuffnag, kena kerap buat entry dan pastikan position iklan kita dkt blog ni betul.. dan lagi satu, kerap hantar tiket dgn nuffnang.. ^_^

      Delete
  2. tak dapat jugak nak join Saturday still working day. takde rezeki insyaallah rezeki masa akan datang pulak

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan..moga2 nnti ada lg nuffnang jemput.. ^_^

      Delete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails