Friday, May 2, 2014

Dari Kesian, Jatuh ke Hati...

Assalamualaikum..


Ini iklan CPUV yang tengah berjalan dekat blog aku.. Alhamdulillah rezeki berblog.. ^_^ Haa.. Korang kalau nampak iklan dekat keliling blog aku ni klik klik la ya..Mana tau ada info berguna untuk korang.. Cewaahh ayat... Haha. Yelah kan.. Mana lah tau, dalam hati korang tu terdetik "Kesian Nas dah tak koje.. Nak beli barang jualan dia macam tak berkenan kat hati. Tapi rasa nak bagi duit dekat dia, bagi dia shopping hari-hari boleh beli menan untuk Aisyah.." Ha! Pegi klik iklan Nuffnang keliling blog aku ni laju-laju tiap ari kalau rasa nak menyumbang dekat aku.. Terima kasih banyak-banyak in advanced.. Kihkih...

Ada beberapa pembeli yang beli dari aku just untuk support aku berniaga.. Alhamdulillah, bila kita jual barang yang baik.. Dari kesian, jatuh ke hati, terus jadi regular customer... Itulah Ephyra dan Camishaper.. I likeeeeee!!!! TQ korang! \0/

Ada jugak yang sentiasa mendoakan perniagaan aku makin maju dan semakin maju.. Alhamdulillah.. Aku tak berdoa keseorangan... ^_^ TQ semua! \0/



2 comments:

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails