Friday, April 25, 2014

Testimoni Ephyra [6] : Membuatkan Badan Segar Sepanjang Hari

Assalamualaikum...

Harini aku nak share testimoni yang ke 6.. ^_^  Customer aku ni merupakan senior engineer aku masa dekat ofis lama aku dulu. Ofis lama, sebelum aku masuk JKR. Jom kita baca testimoni senior aku ni ye.. ^_^

**********************

Salam semua.
Saya bekerja di syarikat swasta dan hampir 85% kerja –kerja saya berada di meja kerja  dan banyak penggunaan computer.  Hanya lebih kurang 15% saya perlu outstation. Kerja di pejabat memerlukan tumpuan penuh dan berada dalam sekitaran yang berhawa dingin. Mungkin ini antara sebabnya saya mudah rasa letih dan lesu ditambah pula  diet seharian saya sering buat-buat lupa nak masukkan sayuran dan buah buahan.

Saya terjumpa entry Nasrina Amarudin mengenai Ephyra yang mana dapat membantu saya dengan masalah saya itu dan yang lebih menarik ia juga mengandungi Kolagen yang boleh membantu dari segi penjagaan kulit dan kecantikan.  Pada saya produk ini seperti 2 in 1.

Pada mulanya saya hanya mencuba trial pack (10 Packet). Itu strategi saya kerana risau dengan rasa Ephyra. Apabila sudah mencuba, ternyata  rasa Ephyra sangat sedap seperti minum jus orange.

Belian kedua,  saya membeli 2 kotak premium pack (30 packet). Yang mana 1 untuk saya dan 1 lagi untuk mak.
Setelah saya mengambil  40 packet Ephyra setiap pagi sebelum sarapan:-

      1)      Saya rasa segar apabila terjaga di pagi hari. Yang mana sangat berbeza, sebelum ini keadaan saya seperti tidak cukup tidur di awal pagi. Dengan Ephyra tenaga seperti ditambah. Tidaklah 100% tetapi cukup mengembirakan saya.

     2)      Inginkan kulit muka yang cantik dan flawless; bagaimana pun jerawat-jerawat kecil  muncul di muka saya setelah mengambil Ephyra mungkin saya kurang mengambil air putih. Agak mengecewakan tetapi saya akan terus kan kerana penerimaan system badan  setiap individu tidak sama. Bagaimanapun, bahagian tangan dari siku ke pergelangan tangan yang agak gelap akibat terkena sinaran matahari, semakin cerah menghampiri warna kulit bahagian atas lengan dan terasa kulit seperti lebih lembab (tangan saya berkulit agak kering).

    3)      Satu lagi, saya tidak pasti sebab saya minum Ephyra ataupun secara kebetulan, sebelum ini mata kiri saya mempunyai selaput nipis berwarna merah yang dikenali sebagai pterygium. Yang mana menurut doctor selalunya terjadi pada orang yang sering terdedah kepada pancaran matahari (pelik kan kerja banyak di dalam pejabat). Bagaimanapun selaput merah itu seperti hampir hilang.
Setelah mak saya (70 an) mengambil  30 packet Ephyra setiap pagi sebelum sarapan:-
     1)      Sebelum ini mak pernah mengalami gangguan didalam telinga yang paling dalam yang mana ia berfungsi sebagai mengimbangkan badan kita. Keadaan mak agak serious, selama 3 hari hanya boleh baring dikatil dan mengalami kesukaran untuk bangun apatah lagi jika perlu ke tandas. Ini kerana dia terasa  seperti keadaan keliling berpusing sekiranya mengangkat kepala dari bantal. Setelah sembuh, mak masih terasa pening, tidaklah kuat tetapi seolah-olah rasa pening itu sentiasa ada sepanjang masa. Bagaimanapun, mak perasan, keadaan pening berpusing-pusing itu semakin beransur sembuh setelah mengambil Ephyra.


Apa yang boleh saya katakan Ephyra membantu dari segi kesihatan kami berdua. Tidaklah 100% pulih. Tetapi ia membantu. Pada saya produk mana sekalipun, yang kita amalkan, yang pertama harus rasanya serasi dengan tekak kerana kita perlu minum secara berkala dan perlu sabar menunggu keputusan positif kerana masalah (kulit/kesihatan) yang dialami sudah berbulan atau bertahun. Tak mungkin boleh dipulihkan 100% dalam masa yang singkat.


******************

Alhamdulillah..Sykur sangat bila ramai yang dapat kebaikan dari apa yang aku jual.. ^_^ 

Banyakkan kebaikan Ephyra ni? Jom cuba Ephyra. Ephyra boleh dijadikan sebagai Vintamin lengkap untuk badan kita..

Mulai 28hb April Ephyra akan buat PROMO secara besar-besaran sempena Ulangtahun Ephyra. RM 180 je untuk sekotak premium. Harga asal 197.. Isshh...Baik grab sekarang.. Berbaloi-baloi.. Kalau beli lebih dari dua kotak, aku akan bagi diskaun lagi.. Jadi, pergi tanya kawan-kawan sahabat handai siapa yang nak join korang beli sekali.. COD untuk Ampang dan KL.. Untuk semenanjung Malaysia, postage percuma.. Whatsapp/SMS aku ye 0193613164.. ^_^



1 comment:

  1. Assalamualaikum nas, wahh bestnya testimoni. singgah menabung astrogempak sini~~~

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails