Sunday, April 13, 2014

TESTIMONI EPHYRA [2] : Ephyra Produk Kecantikan dan Kesihatan Menyeluruh

Assalamualaikum..

Nak share lagi satu testimoni daripada kawan aku Shida.. Pembeli kedua Ephyra dari aku..Hehe...  Aku share terus ceritanya ye.. Shida ada share testimoni ni dalam blog dia..

**********************************

Bismillah..

Post kali ni aku nak sembang pasal satu produk kesihatan yang tengah aku amalkan sekarang. So far, baru dua bulan aku consume, dan Alhamdulillah aku sangat-sangat-sangat berpuas hati! Maklumlah, umur pun nak makin hari makin bertambah.. Nak-nak pulak aku ni kemain laaa ‘rajin’ kalau dalam bab-bab menjaga kesihatan ni. heww heww heww.. Sebelum aku pilih produk ni, memang aku ada survey beberapa produk supplement lain. Tapi, disebabkan kerajinan aku memerlukan satu produk yang ada semua dalam satu. Daaaaaannn haruslah berbaloi dengan duit yang perlu aku belanjakan..


And produk yang aku amik ni, tak lain tak bukan, is EPHYRAAAAA!! :D


Aku tau pasal produk ni dah lama, sebab aku follower blogger Diana Ishak tu. Dia pun consume Ephyra jugak. Tapi, masa tu hati aku ni tak la melonjak sangat nak try, sebab aku rasa kulit dia memang dah sedia cantik kot. And, aku tak pernah jumpa dia depan-depan. Hehehe.. Sekaaaaliiii...nak dijadikan rezeki aku untuk pilih Ephyra la kot. Satu hari ni aku bukak blog bestfriend aku since dari TIKL. Si Nasrina yang becok ittewww!~ Rupa-rupanya cik kak tu pun dah mula consume Ephyra! Aku dok perati lagi nih. Tapi, bila mula nampak keberkesanan produk ni kat dia, memang aku rasa sangat-sangat-sangat teruja nak try! Hahaha! Oh, yesss.. Sebab aku kenal Nas dah lama, and aku memang tau masalah kulit makcik tu cemana dulu. Tapi, Alhamdulillah lepas dia guna Ephyra kulit dia jadi gebus dan nampak sangat glowing!! I is became jelesss! hahaha!


So, aku pun gegatal kan la tangan wasap cik kak tu. Dalam masa yang sama, kengkonon berlapik nak tanya pasal satu produk baju dalam (yang ni nanti aku cerita post lain!) yang dia ada jual. Hehe! Sebab segan la tetiba nak tanya pasal Ephyra, kan? *Nas, kalau kau baca ni, maka terkantoilah rahsia aku! hahaha!!* Then, dari cerita baju dalam tu, melarat la sampai ke Ephyra. Daaaaaaann.. rupanya Nas ada jual jugak Ephyra nih! Maka, gembira lah aku dan bermula lah episod meng-consume Ephyra dalam hidupku. Ehehe!


So, ini testimoni bergambar aku lepas aku amalkan Ephyra ni tak sampai 2 bulan,

Kuku jadi tak mudah rapuh, kaler pun jadi pinky cantik. Tak payah pakai inai lagi nak tutup kaler kuku pucat lepasni.. Hehe!



Parut jerawat jadi pudar, kulit jadi pinkish gitteww! Tak payah apply blusher dah! *aku pun memang takde mekap-mekap pun. hewwhewwheww!~*


Sama jugak lah. Kulit muka jadi gebus gebas lah! *fefeeling jelita sangat, tau!*




Tang bibir ni yang aku saaaaannngaaattt puas hati! Sebab aku ni memang jenis kuat minum air masak, but still bibir aku akan kering dan menggelupas macam gambar atas tu/ Tapi, Alhamdulillah lepas guna Ephyra, bibir jadi moist, dan kaler pun jadi pinky-pinky gittew! Jimat duit beli lipstick uollsss! Haha!

So, kalau ada sesapa yang rasa teringin nak cuba Ephyra ni sama, memang aku sarankan sangat-sangatlah. Benda yang baik, memang bagus untuk dikongsi bersama! :)

**************************************

Alhamdulillah..Lagi sorang customer yang berpuas hati! \0/ Ephyra bagi penjagaan kesihatan dan kecantikan secara menyeluruh.. Ephyra boleh dijadikan supplement lengkap untuk kita.. Korang belum cuba? Dan masih teragak-agak nak cuba? Jangan tunggu lama-lama baik cuba sekarang..Hihi..

Boleh contact aku direct..Whatsapp je aku 0193613164.. Untuk follower Blog,IG, dan FB aku, aku bagi special price..Sesiapa berminat nak jadi ejen dropship aku pun boleh..Tak perlu keluarkan sebarang modal pun.. Contact je aku.. Nanti aku bagitau details.. ^_^








1 comment:

  1. saya pun dah try ephyra ni. rasa sedap dan produk terbagus berbanding produk2 lain.. pendapat saya jelah.. :)

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails