Tuesday, March 18, 2014

Terima Kasih Nuffnang.. ^_^

Assalamualaikum..

Semalam belek-belek akaun Nuffnang, alhamdulillah ada 4 iklan yang sedang berjalan dekat blog aku ni.. ^_^  Rezeki berblog.. Hehe.. Walaupun tak banyak, tapi siapa nak bagikan? Kita bebel-bebel dapat duit..Hihi..


Yang paling aku teruja dan laju-laju like page pengiklan aku ni adalah Popular Bookstore.. Sekarang tengah ada promo untuk penerima voucher buku 1 Malaysia... Aku adalah salah seorang penerimanya dan aku jugak adalah pengunjung setia Popular Bookstore.. Hehe..

Tahun lepas aku habiskan semua voucher buku aku dekat Popular dan dapat tambahan voucher RM50 sebagai hadiah.. Insyaallah tahun ni aku akan gunakan dekat Popular lagi.. \0/


2 comments:

  1. Assalamualaikum nas, alhamdullilah. murah rezeki. selamat pagi, sheila singgah sambil menabung sini.. sharp dan colgate ~~~

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails