Monday, March 17, 2014

Baru sekejap...

Assalamualaikum..

Baru sekejap aku duduk lepak dekat hospital ni tunggu ayah mertua aku habis operate dah rindu rinduan dekat Aisyah..

Tadi cal mak aku tanya Aisyah ok ke tak.. Mak aku kata ok je.. Tak rindu nenen lagi..Haha. Dengar suara Aisyah duk nyanyi2.. Kemain lagi dia hepi.. Mak aku kata dia tengah makan kuih.. Patut la perut kenyang suka la hati.. Hehe

Sambil-sambil tunggu ni, tengok je la gambar dia dekat henfon ni ha.. Hisshh.. Baru kejap ni.. Tak sampai 4 jam dah rindu.. Rindu nak melayan kerenah manja kededek dia tu.. Hehe.. Tunggu ya Aisyah.. Insyaallah jap lagi mak balik.. ^_^

1 comment:

  1. Assalamualaikum nas..alahaii Aisyah si gebu ni.. geram tengok dia ~~~

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails