Sunday, March 16, 2014

Balik Rumah Neni (Operation Aki Aisyah)

Assalamualaikum..
Ayah mertua aku masuk wad semalam..Insyaallah esok ada operation dekat hidung..Doktor detect ada sel kanser dekat hidung jadi doktor decide kena buang.. 2 hari sebelum operation dah kena masuk wad sebab nak pantau tekanan darah dan jantung...

Aku tak dapat pergi hospital sebab time2 jerebu ni kan, better duduk dalam rumah je..Insyaallah esok baru pergi. Mak aku akan jagakan Aisyah...

Oleh sebab Shahril busy ke hulur ke hilir dari rumah ke hospital, kitorang decide hantar aku dengan Aisyah balik Ampang.. So, x payah dia risau pasal aku makan apa, Aisyah ok ke tak, nak solat ok ke, boleh ke pergi toilet.. Kalau balik Ampang, ramai sikit orang boleh tengok2kan Aisyah bila aku nak buat kerja2 aku..
Sebelum pergi Ampang, aku sediakan dulu makanan untuk ayah mertua aku.. Dia tak boleh makan makanan yang bercili.Even cili besar pun tak boleh.. Jadi, makanan hospital agak tak sesuai.. Aku tanya Shahril nak makan apa.. Dia nak nasi goreng je. Lahai sonang bonar permintaan nya.. (Legaa)

Ok, doakan urusan operation ayah mertua aku berjalan dengan lancar ye.. Terima kasih daun keladi.. ^_^

1 comment:

  1. Assalamualaikum nas, semoga dipermudahkan urusan operation tu.. singgah sambil klik tabung sini ~~~

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails