Tuesday, February 18, 2014

Nuffnang.. Akhirnya Kau Muncul Jua...

Assalamualaikum... 

Aku je ke atau ramai yang sendu je iklan Nuffnang masa bulan lepas? Aku siap hantar tiket dua kali dekat Nuffnang minta checkkan apa masalah dengan blog aku ni iklan tak muncul-muncul..Haha. Jawapan yang Nuffnang bagi, teruskan menulis entry.. Iye lah tu.. Dulu-dulu sebulan dua tiga kali je aku upadate, tetap ada je iklan dekat blog ni.. Emm...Aku buat kesimpulan mungkin sebab awal tahun.. Nuffnang belum dapat banyak job untuk kompeni-kompeni besar nak mintak produk diorang diiklankan.. Masing-masing tengah kira budget.. Haha. Ok, tau tak logik..Abaikan.. Itu hanya pemikiran menyedapkan hati..

Tadi, aku bukak blog tiba-tiba keluar iklan Doraemon mengintai-ngintai dekat atas ni.. Ehh, Doraemon ni melawat aku pulak ke lepas aku melawat dia haritu.. Aku pun terus bukak akaun Nuffnang.. Yeay!!\0/ Dah ada 2 iklan CPUV Alhamdulillah.. Rezeki... ^_^


Nampak tak bulan Januari memang langsung takde iklan..Redha je la..Hehe..









2 comments:

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails