Tuesday, February 4, 2014

Cara menghilangkan hitam/lebam di celah-celah..

Assalamualaikum..

Ramai yang dah cuba syampu Marine Essence yang aku share dalam entry dulu-dulu.. Alhamdulillah ramai yang bagi feedback yang baik.. Kalau dulu syampu, kali ni aku nak share kebaikan sabun marine essence pulak.. Sama macam syampu, sabun ni jugak diperbuat daripada garam buluh..

Sabun ni memang hot produk.. Kadang-kadang kene preorder dulu sebab dekat stokis dah habis.. Menurut cousin aku yang merupakan dealer sabun ni..hehe..

Jom kita baca dulu khasiat garam buluh ni..



Tau tak paling ramai orang nak beli sabun ni kenapa? Sebab paling superb bab nak putihkan ketiak..  Ramai yang guna dan terbukti keberkesanannya.. Haaa.. sape-sape nak hilangkan lebam-lebam dekat celah sinun atau celah sinin.. Meh try produk ni... 

Boleh contact cousin aku untuk dapatkan harga promosi...

Nadia
 017-608 3958 (SMS/WhatsApp)

Atau contact je aku terus
Nas
019 3613164 (sms/whatsapp)
(bukan aku yang jual tapi mengikut kepada entry sebelum ni, ramai yang nak contact aku by email walaupun aku dah bagi no fon cousin aku..Jadi, untuk memudahkan korang, aku share no fon aku...)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails