Thursday, January 23, 2014

Tak Nak Mengaku Rindu Rinduan...

Assalamualaikum..

Tengahari tadi tiba-tiba dapat mesej dari kawan aku Aiza..

Aiza : Assalam Nas.. Ko sehat ke? Ada apa-apa cerita ke?

(Aku  blur....cite ape eh? Tapi aku balas je...)

Aku : Assalam... Sehat Alhamdulillah.. Cerita baru Aini dapat baby girl semalam..

Aiza : Ohh yeke.. Alhamdulillah.. Bukan apa.. Aku mimpi ko malam tadi.. Tu yang tanya ko sehat ke tak...

(pastu borak macam biasa)


***********

Petang tadi jugak, Shida tiba-tiba yang boleh dikatakan hampir setahun tidak berkeep in touch telah Whatsapp aku..

Shida : Assalam Nas! Ko sehat kan? Aku tiba-tiba teringat dekat ko tadi dalam toilet.. (Ok, perlu ke dalam toilet?)

Aku : Assalam.. sehat.. Nape weh?

Shida : Tak de.. Tetibe teringat dekat ko.. Aku ada hutang apa-apa lagi tak dengan ko..

Aku : Rasa nya takde pape dah.. Semua dah setel dah..

Shida : Ohh.. Ok...

(Perbualan berterusan)


*************

Ok... Dah kenapa budak berdua ni bersatu hati nak ingat-ingat dekat aku? Rindu merindu la tu.. Tapi tak nak ngaku...kuikui..

Hmmmmm... Wahai kawan-kawan.. Ketahuilah.. Aku memang akan menghantui kehidupan korang sama ada dalam tidur mahupun dalam tandas setiap tahun pada bulan Januari... Muahahahhahahaa!!

Siapa mangsa seterusnya? Tungguuuuuuuuuu...









Nota kaki : Lepas ni, kalau ingatkan aku.. Hadiahkan aku Al-Fatihah ye.. ^_^...




8 comments:

  1. Nas. Sihat tak? Semalam mimpi terjah blog ni. Hehehe.. =P

    ZH Blogger

    ReplyDelete
    Replies
    1. sehat alhamdulillah.. haha! mmg bulan satu blog ni akan menghantui semua org.. =p

      Delete
  2. Assalamualaikum nas, alahaii comelnya kawan2 nas. hehehe. sheila selalu mimpi kawan2.. rindu nak jumpa diorang. tapi kekangan masa skrg, dengan mengandungnya. memang tak larat nak jalan jauh. huwaaaaaaaaaa T________________________T

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikummussalam.. nanti ada baby insyaallah kumpul ramai2.. masa buat akikah insyaallah.. diorg mesti dtg nak gomol anak sheila..hihi

      Delete
  3. hahahhahaha!!! sorry la beb. dah dalam toilet je kepala otak aku ni meliar nak berimajinasi memacam! :p


    lagi pun isnin depan dah tak lama kaaaaannnn....? *cough* *cough*

    ReplyDelete
    Replies
    1. hai shidaaaaa... (lambai lambai)

      isnin bakal tiba.. hihi

      Delete
  4. Hai kak...comel sangat anak akak. hehe. singgah bw sini n follow #376. singgah n follow blog sy kalau sudi ^_^ http://ceritahatiputriayu.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Ayuni.. Nanti akak singgah ye.. ^_^

      Delete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails