Saturday, January 18, 2014

Jangan lah marah Aisyah, Abah....



Abah : Aisyah... Mana remote aircond?

Aisyah : Err.. Alamak abah.. Aisyah terjatuhkan belakang katil..


Abah : Haah la ade dekat belakang katil ni lah...

Aisyah : Ade kan bah?



Aisyah : Abah jangan marah eh....


Aisyah : Meh Aisyah tolong.....

Abah : Takpe.. Biar abah je ambik..


Aisyah : Abah... Abah tak marahkan? kan?

Abah : Iye.. Abah tak marah... Nanti abah amek remote tu...Sayang dia....





Haha! Tengok gambar ni.. Aku bayangkan tulah yang dua kesayangan aku ni cakapkan.. Hihi.. Tapi muka Aisyah memang muka serba salah betullah.. Sebelum tu, dia berdiri mengintai dekat tingkap tu.. Siap bawak remote aircond tu sekali.. Lepastu die lepaskan jatuh ke belakang katil tu.. Start tu dia dah buat muka cuak.. Haha! Pandai betul...Buat muka kesian takut kena marah la tu..Macam la penah kena marah..Haha! 
Aisyah.. Aisyah... =p




5 comments:

  1. Assalamualaikum nas. haha comelnya buat dialog. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikummussalam... hihi... maknye yang berfantasi lebih..hehe

      Delete
  2. ayah dan anak sedang berkomunikasi mengikut cara mereka sendiri

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails