Wednesday, December 11, 2013

Jajan Aisyah

Assalamualaikum...


Hepi tak muka Aisyah? Aisyah dah dapat jajan baru... Aku la ni... Baru dapat idea nak bagi Aisyah kunyah-kunyah apa.. Selama ni kalau aku nak bagi biskut, mesti tunggu mood aku sebab nanti Aisyah comot..Haha. Selalunya aku bagi Aisyah makan biskut sebelum mandi.. 

Kalau Aisyah lapar, aku bagi makan bubur nasik.. Kalau lapar di waktu bukan waktu makan, aku sumbat nenen..Hehe..

Weekend haritu join seminar keibubapaan dengan Ili.. Ili bawak Faqeeh.. Aku tengok Ili standby kismis dalam tupperware kecik.. Haahkan! Adeh... Tak terpikir pulak... Ok, balik rumah terus suruh shahril belikan kismis.. 

Try bagi Aisyah makan suka pulak dia.. Bagus-bagus.. Dah dapat jajan untuk Aisyah.. Selain mudah dan tak mencomotkan, kismis makanan sunnah yang banyak kebaikan.. Adeh.. Macamana boleh lupa? Kurma pun bagi aisyah makan masa awal-awal dulu je.. Okei, kena berubah...-_-"



Kismis untuk Aisyah..

Kepada Ili.. Tengkiu Li! Aku curi idea ni diam-diam.. Kihkih... ^_^v


.

.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.



Faqeeh : Patut la auntie sebok ambik gamba saya tengah makan ye?











1 comment:

  1. haha..xpe nas...itupun sebenarnya last minute main capai je..huhu~

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails