Wednesday, November 6, 2013

Jalan-jalan Naik LRT

Assalamualaikum..

Semalam cuti, aku dengan Shahril tak plan nak pergi mana-mana pun.. Tapi kena memenuhi kehendak perot budak sorang ni.....Yang nak sangat makan Tapayaki dekat KLCC tu, jadi kitorang pun bawaklah dia..Budak sorang ni itu adalah adik aku..Hep korang! Yee korang.. Ade calon pakwe untuk adik aku ni tak? Kalau ada sila hubungi aku.. Asyik la nak mengekori aku dari belom kawen sampai dah kawen ni ha.. Dapat pulak Shahril yang rajin nak melayan dia.. Lagi lahhhh dia selamba mamba nak ikot kitorang pergi mana-mana.. Tapi baguih la dia ikut.. Boleh tolong jaga Aisyah di kala Aisyah ngamok-ngamok taknak duduk dalam stroller.. Kehkeh..

Ok, jom cerita pasal semalam.. Bawak Aisyah naik LRT..Tapi kalau korang ada calon untuk dia, boleh terus contact aku ye! Ok sambung balik.. Hihi.. Mula-mula sekali kitorang plan nak naik kereta pergi KLCC.. Tapi bila dah separuh jalan, tiba-tiba rasa nak naik LRT.. Terus parking dekat Setiawangsa, naik Putra LRT pergi KLCC.. Saje kononnye nak bawak Aisyah naik LRT.. Kihkih.. Aisyah kan suke sangat kalau berjalan.. Meh rasa naik LRT pulak..


Bergambar dulu... Semangat ni.. Nak naik LRT.. Disamping aku sekarang ni tengah nak menguruskan berat badan yang super duper berat ni.. Kalori in kalori out! Haha! Itu je mulut aku sekarang ni.. Taktau apa kalori in kalori out? Pergi beli Kevin Zahri punya E-Book.. Aku beli masa aku nak kawen dulu.. Dua minggu je aku ikut.. Sebab aku beli dua minggu sebelum nak kawen.. Memang sangat mendadak pengurangan berat badan..

Lepas kawen.. Babai lah kurus-kurus ni...Makan aje keje.. Sekarang ni bila aku timbang.. Aku lagi berat 4 kilo dari Shahril! Arrgghh!!Aku kena berubah!! Jom ramai-ramai! KALORI IN KALORI OUT!

Lagi semangat aku nak kurus bila pergi kenduri, orang tegur "Ehhh Nas.. Dah berisi eh sekarang" Woottt woottt.. Ini adalah mengguris hati,perasaan dan perut ku.. Nak boikot kenduri jom! Haha. Takyah nak boikot sangat.. Diri sendiri yang kene kurus..

Oleh itu...Jom! Naik LRT.. Lalalaa~


Uhuk... Nyorok belakang stroller..


"Aisyahhhh..Aisyahhh pandang makkk senyummmmm.... "


Aisyah ni ikut mood die je.. Kejap nak duduk dalam stroller tu kejap taknak.. Bila dia taknak tu, ngamok-ngamok.. Bila dukung terus diam.. Nak tengok pemandangan luar dengan lebih jelas agaknya..

 Haaa.. Ni tengah ngamok lah ni..

Gambar dalam LRT takdek sebab ramai betul manusia berjalan-jalan di hari cuti.. Jadi, mari nyorokkan hp dan pegang stroller Aisyah dengan kuat takut berjalan pulak stroller tu.. Hehe..

Dah sampai KLCC..Jom ambik gambar dekat meja makan.. Tapi makanan takdek..Yang ada Aisyah..Hihi..




Baju ni Farhana yang bagi, lama dah dia bagi.Masa aku dalam pantang kalau tak silap.. Ni la first time pakaikan.. Suke!Suke! ^_^ Thanks Anne.. ^_^ 

Ok sekian.. Sikit je gambar.. Ini je yang ada.. Ok lahkan.. ^_^






Nota kaki : Kalori in kalori out.. Babaii..

8 comments:

  1. ha..dah muat pon aisy pakai, cun2...

    ReplyDelete
  2. x pernah lagi makan Tapayaki.. camne rasnaya yeA?

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedaaapppppp... hehe..kena cuba nanti..hehe

      Delete
  3. assalamualaikum nas. alahhh rindu dah lama tak jejak sini. heee bestnya dapat jalan2 dgn family :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam.. tulah.. rindu-rinduan jugak kat sheila.. bz ye..hope baby n mak sehat ye.. ^_^

      Delete
  4. assalamualaikum nas. alahhh rindunya nak jejak sini. bestnya dapat jejalan dengan family :)

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails