Sunday, November 10, 2013

Ephyra Idaman Saya

Assalamualaikum..

Umur dah semakin meningkat ni.. Mula lah rasa nak mencari sesuatu yang boleh membantu aku dalam menyihatkan kesihatan aku luar dan dalam.. Di samping nak sihat, nak jugak cantik berseri-seri.. Dulu sebelum kahwin selalu jugak lah pergi buat rawatan muka nak bagi buang segala macam yang menempel dekat muka ni.. Tapi bila fikir-fikir balik, kecantikan luaran akan cantik bila dalaman kita di jaga dengan baik.. Emm.. Aku perlu cari sesuatu produk kesihatan/kecantikan yang boleh membantu aku untuk cantik dalam masa yang sama menyihatkan badan aku ni..

Selama aku rajin berblogwalking ni, aku asyiklah nampak ramai betul blogger yang cuba produk Ephyra ni.. Aku duk usha-usha jugak kebaikan Ephyra ni.. Blog Filla Mama KasihBlog Aku Bukan Bidadari memang dah lama aku baca and menceritakan kebaikan minum Ephyra ni.. Emm..Tertanya-tanya jugak.. Betul ke bagus sangat produk ni..

Sekali dua tiga hari lepas Blog EYRIQAZZ, ada buat contest untuk produk Ephyra ni.. Ok, selama aku menjadi pembaca tegar Bro EYRIQAZZ ni, dia takkan promotekan sesuatu produk tu sebarangan.. Rupa-rupanya dia juga salah seorang yang mengamalkan minum Ephyra ni.. Patutlah dia yakin dengan keberkesanan produk ni..Oleh sebab itu, aku nak join contest ni! \0/



Mana tau kalau ada rezeki, dapatlah aku rasa kebaikan Ephyra ni sendiri secara free.. Ni hadiah-hadiah untuk contest ni :

1) 10 Pemenang @ Reviewer Terbaik akan memenangi Sekotak Premium Pack (3o sachets) yang bernilai RM197 setiap satu
2) 20 Peserta terawal yang menepati syarat dan entri yang “tidak melepaskan batuk di tangga” akan memenangi sekotak trial pack (1o sachets) yang bernilai RM68 setiap satu ( Sekiranya 20 peserta terawal ini turut menjadi pemenang No. 1, hadiah No. 2 ini akan diberikan kepada peserta seterusnya).
3) Peserta 20+ ke atas layak untuk membeli sekotak trial pack + free postage pada harga RM60 setiap satu . E-mailkan ke info@oceanlife2u.com dengan tajuk ” Harga Istimewa Trial Pack Contest Eyriqazz.com” . Tawaran ini hanya terbuka kepada Peserta Contest.
4) 7 Pemenang bertuah akan dipilih secara lucky draw akan memenangi RM10 each setiap seorang
Ok, antara kebaikan yang aku baca tentang Ephyra ni yang membuatkan aku teruja nak mencubanya ialah, hilangkan kesan parut jerawat..Aku nakkkkk sangat hilangkan parut jerawat dekat muka aku ni.. Wuwuwuuuuwww.. Jerawat Alhamdulillah dah takde dah tapi parut jerawat banyak lagi lah.. Nak jugak muka tuluss mulusss suci dan murni.. Hehe.Lagi satu, Ephyra ni adalah energy booster dan juga boleh membuatkan sistem pembuangan menjadi lawas.. Sangat-sangat diperlukan oleh orang yang nak kurus macam aku ni yang kononnya nak kurang makan tapi dalam masa yang sama nak bertenaga. Selaku suri rumah, emak, bisneswoman kecil kecilan dan pelajar, kekal bertenang untuk 24 jam sehari adalah sangat diperlukan..Oh ye.. Ephyra ni jugak boleh dijadikan milk booster tau..Sangat sesuai untuk aku yang breastfeed Aisyah ni..Suke!suke!^_^ 



Cantikkan? Memey ni aku minat tengok dia berlakon dalam cerita Dunia Baru dulu..Sekarang makin cantekkkk.. Tengok badan die tu.. Alahai.. Dah ade anak sorang still ramping.. Uhuk.. Memey guna Ephyra jugak.. Nak cantik dan kurus sebegitu rupe..Perlulah nak cuba apa yang dia makankan..Hihi..

Ok, itu aje..Banyak lagi kebaikan Ephyra ni.. Korang boleh google-google atau klik je link-link yang aku sharekan dalam entry ni.. Doakan aku berjaya.. ^_^



Contest ini dianjurkan oleh Eyriqazz.com dan ditaja oleh OceanLife2u.com 




4 comments:

  1. Hi all!
    Berminat nak mencuba Ephyra?

    Beli Ephyra dan dapatkan dengan HARGA MENARIK dan FREE Body Shop shower cream 250ml / body butter 50ml (worth RM25)!!!

    Seriously, grab this GREAT deal! Sementara stock masih ada!

    Yours truly,
    Izza (Pengedar Sah Ephyra)
    0192198619
    izza_grrl@hotmail.com

    ReplyDelete
  2. Terbang sambil mendarat di sini. Good Luck ! Jom join GA yang awesome ni! Terdapat 100++ hadiah untuk dimenangi! http://superpapaya.blogspot.com/2013/11/1k-giveaway-by-cik-arnab.html

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails