Wednesday, October 23, 2013

Wide Shawl Yang Best..(Memperkenalkan tokei kedai)

Assalamualaikum...

Ada siapa-siapa dekat sini berminat dengan Wide Shawl? Meh cuci mata dekat Nur Aisy Shoppe ^_^.. Haritu dah ambik batch yang pertama. Alhamdulillah dapat sambutan bila aku jual secara offline.. Kali ni aku nak ambik pre-oder. Last sebelum hari Khamis ni pukul 12 tengah malam. Sebab hari Jumaat aku dah nak ambik stok.. Insyaallah hari Isnin depan aku akan pos dekat semua.. Siapa yang berminat boleh terjah Fan Page Nur Aisy Shoppe ni ya.. Silalah like sekali..Hehe..

Shawl ni dari material polyester.. Sangat best. Tak panas, tak jarang dan paling penting selesa walaupun panjang dan lebar.

Ok, sekarang aku nak kongsikan cara aku pakai selendang ni...

Aku memang peminat setia bawal.. Bila pakai shawl pun aku nak gaya bawal jugak.. Hehe..


Haa.. Kiri gambar kawan aku pakai style lilit selendang.. Kanan.. Ehh, sama pulak dengan gambar kat atas.. Haha! Layan je lah dua kali eh..Kihkih..


Taknak kalah, aku lilit jugak macam pakai selendang... Nak cun jugekkk.. Hihi..Aku suka shawl ni sebab aku boleh tajamkan dekat kepala tu.. Muka aku tak sesuai kalau tak ditajamkan nanti bulat macam bola.. Hihu


Ok.. Sesi memperkenalkan tokei Nur Aisy Shoppe..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Jemput lah ke kedai saya!! \0/


Ini lah Tokei kedai ni.... Haha! Dia pun nak bergaya jugak... ^_^v

Jemput Like dan membeli belah ye.. ^_^v

4 comments:

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails