Wednesday, October 9, 2013

Nyamuk oh nyamuk

Assalamualaikum. ..

Rumah korang banyak nyamuk tak? Rumah aku ni banyak betul nyamuk.. Risau betul aku.. Semua tempat yang boleh jadi tempat nyamuk membiak, dah kitorang cuci.. Aiihhh.. Ubat nyamuk elektrik memang dh pasang dah.. Tapi aku tengok, elok je nyamuk melintas tepi tu.. -_-"

Masalah yang paling besar adalah, aku dengan Shahril tak nak pulak nyamuk ni gigit. Aisyah je yang asyik jadi mangsa.. Bintat sana bintat sini.. Kesian dia..

Bila aku dah geram..Nampak nyamuk melintas, mula lah aku kejar sampai dapat..
 

Haaa..Ni lah hasilnya.. Nampak tak? Punyalah banyak darah dia dah hisap.. Ni dapat tangkap pun sebab dia dah terbang rendah..Dah gemok sangatttt!!!

2 comments:

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails