Tuesday, September 3, 2013

Segmen Tinggalkan Url Blog/ Url Entry

Assalamualaikum

Tadaaaaa...!! \0/

Menyibuk join contest/segmen lagi..
 Aku tau pasal segmen ni dari bog Sheila. ^_^

Tengok senang je cara nak join. Boleh menang gelang dan dompet.. 
 Marilah mencuba jaya.. Hehe..

Segmen ni dari blog Yumida.


Sesiapa nak join jugak, klik banner dekat atas ni ye.. ^_^v

5 comments:

  1. Assalamualaikum yanggg, good luck tauu! hehehhe hadiah kongsi dua dengan sheila ehhh. hihhihi ;p

    ReplyDelete
  2. Waalaikumsalam.. Hihi..tengkiu.. Jom kita kerat gelang tu..haha

    ReplyDelete
  3. Salam..
    Tumpang lalu.. Datanglah singgah blog saya.. :)

    http://delafeesmagazine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Salam, Nad dari segmen yang sama. singgah sini ^^ Jemput ke blog Nad di SINI :)

    ReplyDelete
  5. salam..ayu dtg dari segmen yg sama.. ada masa singgah la ke blog ayu...ayu ada buat segmen sempena nak UPSR ni..tq

    http://www.ayuinsyirah.my/2013/09/segmen-tinggalkan-url-blog-url-entry.html

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails