Friday, September 13, 2013

segmen ayu : UPSR oh UPSR

Assalamualaikum..

Join segmen UPSR oh UPSR jap... Segmen ni dah bermula dari sebelum UPSR lagi.. Hari ni dah nak tutup pun segmen ni. Baru nyibuk nak join.Haha!



Kene jawab 3 soalan :
a) tahun bilakah anda menduduki peperiksaan UPSR?
   -1996

b) apakah keputusan UPSR anda?
   - 3A 1B (B aku PENULISAN ok.. Jadi, dah terjawablah persoalan korang sepanjang menjadi pembaca blog aku ni, kenapa penceritaan aku agak tunggang tebalik selama ni..Haha! )

c) apakah subjek yang anda paling suka?
  - Matematik.. (Inilah subjek hidup mati aku dari tadika sampai sekarang ni.. Kalau takde Matematik, aku taktau subjek apa yang aku boleh score dengan baik..-_-")

Ok, segmen ni akan tamat pada : 13 SEPTEMBER 2013 jam 10 malam. Iaitu malam ni! Nampak tak betapa last minitnya aku.. Kihkih..

Ok, sesiapa yang nak berkongsi result UPSR, jom join segmen Cikgu Ayu ni.. Bestnya jadi cikgu...^_^





  

2 comments:

  1. Assalamualaikum awak. wahhh result boleh tahan. sheila bawah sikit dari awak. 2A 3B. hihihi. good luck ya :)

    ReplyDelete
  2. salam...terima kasih ye kerana sudi join segmen ayu...ada masa nanti boleh la blogwalking...

    http://www.ayuinsyirah.my/2013/09/senarai-calon-upsr-segmen-ayu.html

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails