Friday, September 27, 2013

Ron 95 naik lagi 10 sen...?

Assalamualaikum..

Baru je entry tadi aku kata kalau jadi blogger ni, dapat doploh sen tu pun dah rasa hip hip hurey.. Besar sangat dah nilai doploh sen tu.. Ayat ni adalah untuk sesiapa yang rasa minyak naik doploh sen tu apelah sangat..Sekali, harga minyak dikatakan naik lagi harini.. Naik 10 sen.. Makanya, tahun ni je Ron 95 dah naik 30 sen..

Sebelum ni sekali aku isi minyak RM 50 je.. Sekarang dah RM 60.. Start malam ni dah bertambah la nilainya..,

Orang yang kata 'doploh sen je' tu, macam la korang isi minyak kete 1 liter je...-_-"

Tapi, kerajaan menafikan ada kenaikan harga minyak malam ni..

Hmm...tunggu je lah kan..

Kalau minyak naik,Naik moto je lah gi mana-mana..Hehe..





3 comments:

  1. Assalamualaikum nas. heee sheila pun ada dengar khabar angin ni. adoiii kita takda motor, geram tau. asyik naik je.. duit habis kat minyak je. nak keluar jejalan dengan suami pun takleh sekarang ni :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi...samelah..sy pun takdek moto..harapan je tu..kehkeh..

      Delete
  2. Nak dapatkan pakaian bayi/kanak2 berjenama yang berkualiti dan menarik untuk si comel anda dengan harga berpatutan? Jom shopping di Zaira Kids Cloth..

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails