Tuesday, September 24, 2013

Mainan Gapai-gapai..

Assalamualaikum...
Dah ada cara untuk bagi Aisyah ralik je main..Kalau tidak, memang tak lepas la aku nak buat keje siang hari.
Pantang takde depan mata, dengar la suara dia panggil-panggil suruh berdirikan dia, dia nak timang timang...
Keluarkan mainan ni balik..cousin aku bagi masa Aisyah baru lahir. Haritu dh keluarkan dah. Tapi Aisyah banyak tenung je, gapai-gapai tak reti lagi. Tadi try keluarkan balik..  tak sabar sabar dia nak capai semua.. Clever girl.. ^_^
Ok, main elok elok ye..  Mak nak jemur kain...

4 comments:

  1. Assalamualaikum nas, bestnya aisyah dah boleh gapai2 mainan dia. hehehe. comel mainan ni. kalau ada rezeki baby nanti, sheila pun nak beli ni juga. heeeeeeeeee :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beli beli..sgt bagus utk perkembangan baby..hehe..

      Delete
  2. shayang makngah iiaa....masih teringat-ingat aisyah tidur di pangkuanku...ecceeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eccehh..mesti windu winduan kat Aisyah kennnnn.... kemain lama Aisyah main ngan mak ngah iye...hihi

      Delete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails