Wednesday, September 25, 2013

Jangan Pandang Belakang.

Assalamualaikum. .

Selalunya aku akan update blog atau buat apa-apa kat laptop masa Aisyah tengah tidur atau pun dia tengah ralik je atas katil..

Selalu jugak la bila aku pusing je belakang, mesti dia dah meniarap,tengok apa aku buat.. Diam je dia tanpa sebarang bunyi... Ngintai apa aku buat...

Tengok muka dia ngintai comel ni..Tak jadi nak duduk lama depan laptop..terus pergi dekat dia..Cium lantun-lantun kat pipi tembam dia tuhhhhh...

2 comments:

  1. Aisyah...aisyah...bulat je mate br bngun tdo....budak bijak ni...

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum nas, bestnya. anak usha mak dia update blog ye. hehe. muka dia macam anak member sheila lah. nama baby tu Qaleesya :)

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails