Wednesday, July 31, 2013

Menangani Komplen

Assalamualaikum...

Hee... Dah tukar background blog ni.. Asek kene komplen je terlalu berbunga-bunga dan sakit mata bila baca tulisan putih background hitam.. Selama ni hati kental buat tak layan.. Tapi tiba-tiba insaf...Kita selaku tuan rumah a.k.a tuan tanah, perlulah melayan tetamu dengan baikkan? Jadi, ini lah wajah terbaru blog ni.. Semoga senang untuk dibaca tiada sakit mata lagi..Haha

Cuma satu lah bila dah tukar background ni.. Nak cek balik ada tak entry2 lama yang aku tukar2 warna tulisan dia.. Mana tau, entry tu tak boleh dibaca.. Alahai...

Okei.. Nak jalan-jalan tengok entry lama jap... Tata.... Selamat Berbuka dan Menjalani Ibadah 10 Ramadhan Terakhir...^_^v

No comments:

Post a Comment

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails