Friday, February 15, 2013

Terapi diri...

Bila hati gundah gulana... Selain daripada mengeluarkan semua air mata yang bertakung dekat bibir mata nih, (ok kelopak mata sebenarnya) kita mencari terapi yang lain...

Iaitu...marilah memasak.... Hasil gundah gulana harini, aku masak tomyam ayam dengan telur bistik.. Shahril mesti nak join jugak menemani si isteri yang gundah gulana... Dia buat ayam goreng tepung... Nyum nyum...

Ok, ini hasilnya.... Oh ye..malam ni aku tak geng ngan Shahril... Dia sokong Selangor aku sokng Kelantan... Buat masa sekarang Kelantan tengah jadi lauk 0-2 dengan Selangor.. Eksen gile muke dia sambil gigit tulang ayam... Huhhh... Maleh tengok, terus tulis blog... Hehe..

Ini hasilnya.....






2 comments:

  1. salam...kak nas...gambar ketiga tue nak masak mcm mana??? tomyam mmg feberet siti dah....hehehe...

    ReplyDelete
  2. Telor bistik tuh...nyum nyum..hehe..nnti kaknas tulis resipinye eh...

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails