Monday, January 28, 2013

Selamat Hari Lahir Nasrina!


Alhamdulillah.... 27hb Januari 2013...
Genap umur aku 29 tahun... 
Alhamdulillah.. Diberi sejuta kenikmatan yang perlu disyukuri...

Ada mak, abah, suami, adik beradik, keluarga mertua, saudara mara, kawan-kawan,  pekerjaan, pelajaran, kesihatan dan segala-galanya dicukupkan Allah.. Alhamdulillah...

Tiada nikmat dari Allah yang perlu aku dustakan....

Alhamdulillah dikurniakan Ibu bapa yang sangat penyayang yang tak mungkin boleh ditukar ganti...

Alhamdulillah dikurniakan seorang suami yang terbaik yang melengkapi satu sisi hidup aku...Insyaallah yang bakal membahagiakan aku hingga ke syurga..

.
.
.
.
.
.
.
.
.

.

.

Alhamdulillah.. Diberi nikmat yang tidak terhingga apabila diizinkan Allah bakal menjadi seorang ibu tak lama lagi...
Syukur Ya Allah... 

Semoga aku sentiasa menjadi hamba Mu yang bersyukur ketika susah dan senang...Alhamdulillah..Terima Kasih Ya Allah..



Menghargai setiap detik..setiap saat...setiap masa....Apabila merasakan hari-hari yang berlalu sangat pantas.... Hidup ini hanya sementara dan pinjaman dari Allah.... Semoga dapat bersama-sama dengan orang yang tersayang di syurgaNya nanti...Insyaallah... ^_^




5 comments:

  1. aminnnnnn.....

    nota sudut hati: tak sabar rasenyer nak tengok buah cinta kaliannnn...

    skali lagi..i miss u

    ReplyDelete
  2. insyaallah..hehe...

    p/s : miss u 2.. =p

    ReplyDelete
  3. aamiin...

    (^_^) - sanchai

    ReplyDelete
  4. semoga semakin sihat, bahagia, kuat semangat dan dimurahkan rezeki..amin

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails