Sunday, November 25, 2012

Kebab Super Sedap

Assalamualaikum...

Tadi pergi Uitm. macam biasalah..Sifat yang tak pernah berubah iaitu suka menyusahkan orang sekeliling. Tu la perangai buruk aku...huhu....Suka buat kerja last minit. Baru tadi hantar draft proposal thesis dekat supervisor. Taktau lah apa pandangan supervisor akua kat proposal tu.. gila cuak..Poposal yang betul kena hantar Rabu ni...Adoooilaaahhhh...Kelam kabut sungguh....

Tapi makan jangan dilupekan ye kawan-kawan...Makan perlu makan... Dah lama tak makan kebab aka roti pita ayam dekat PKNS... Dulu time belajar selalu makan...nyum nyum nyum... Tadi lepas hantar draft proposal tu, pergi PKNS... Hilangkan keinginan utk makan kebab itu... Kesedapannya masih menjilat jari.... Rasa macam nak oder dua.. Tapi aku cuba menahan nafsu aku sebab lepas tu nak pergi kenduri kawen kawan Shahril dekat Intekma Resort. Last2 mujur tak oder dua... kenyang gila... Kat kendui makan buah tembikai je beberapa potong....

Lepas balik kenduri, Sharil ajak tengok Pontianak vs Orang Minyak.. Mesti le kene tengokkannn... Kitorang berdua peminat setia Johan.. Kehkeh... Pergi tengok dekat Wangsa Walk.. Pukul 5.45 pulak lah stat.. Lambat lagi... Lepak jap kat Octopus... Makan lagi... Yang ringan-ringan ajo.. Makan sushi dengan sotong goreng tepung... Sodap tau... Sushi yang sotong tu Shahril punya yang ketam tu aku punya... Sila cuba yang ketam tu... Kegaingan ketamnya dengan masam2 masam mayonis dicicah pula dengan kicap beserta wasabi... Perghhhhh!!! Mak metua lalu pun tak sempat nak pelawa.....

Ok sekian... Nak tengok bola Malaysia lawan Singapore jap lagi... Tak pasal pasal aku sekarang ni dah hebat bab jadual2 bola ni... Kalau tak game Malaysia, game Arsenal.... Tapi aku tetap tak penah layan sampai 90 minit tuh... Kompdm kejap je mata dah kuyu... Tido depan tv... Bila dah abeh duk tanya sape menang... ( Mak aku emo bila tau aku tido dpn tv... Katanya aku tak malu tido bersepah kat umah mak metua.. Tak reti nak cun cun katanye... Nangesss... T_T)

Ok sekian... Layan gambar makanan yeeeee......






4 comments:

  1. Amboi,best tu,mkn mcm2 ae,meriah sokmo! Siap dpt tgk johan lg!hehe..o samela,tgk tv kejap je,cpt ngantok,10minit awal mang terang,pastu da dibuai2,hehe

    ReplyDelete
  2. part bola tu sgt setuju...
    tapi aku ade tambahan...selain dari game malaysia dan arsenal (geng arsenal dierang ni, skali ngn laki aini pon...huhu), tak lupe jugak game kelate...gomo kelate gomo ok...
    huhu~

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails