Thursday, November 15, 2012

Acara makan-makan...

Dah lama tak buat acara makan-makan macamni...Ni masa cuti Deepavali aritu. Lepas balik dari ofis Shahril... Dekat Taman Melawati.. dah dekat 4 bulan rasenye tak makan macam ni.. walaupon 2 orang je, nak jugak siakap 3 rasa, tomyam ayam, telur bistik...telur bistik dia superb gila... Masam-masam manis...Sodappppppp.... Oder air carrot susu...nyum nyum.... Air kosong kegemaran ku dah tak boleh masuk sangat dah sekarang ni.. Nak yang manis atau masam sajoh... Baru aku paham kenapa orang kata air masak tu tak sedap... Kuikui...Dulu aku pelik sangat kenapa orang susah sangat nak minum air masak....

Ni first time try upload pakai I-pad nih...Ehh poyo bagitau dah ade I-pad...kuikui... Ada rezeki lebih... Shahril beli sebab nak buat kerja dari rumah....Terlebih rajin...Last-last cuti pon ko g opis jugak....Haaaa... ni aku kat opis dia lagi nih... Super duper busy ngalahkan menteri..Menteri cuti pon lepak umah... -_-" Aku yang memang terlebih eksaited bab2 gadget ni, yeyyyyyyy!!! Boleh buat cam harta sendiri tanpa keluarkan duit!yey!yey!\0/

Tak kira... ni aku dah tempah online tiket wayang...3 tiket...untuk adik aku sekali...Insyaallah petang ni nak tgk Istanbul Aku Datang...Baby siap nk tengok 2 kali...best sangat katanya.... Shahril dah buat muka sebab kena tengok cite jiwang..haha..naseb la... Ikut jo lah yooooooo....

Sekiannnn.....


2 comments:

  1. oh dh tgk istanbul aku dtg eh? ni yg jeles nih! hehehe, kata org best ae?

    ReplyDelete
  2. best2...tak rugi tgk kat panggung..agak comel jugak jalan citenye..hehe..

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails