Wednesday, July 18, 2012

Panjangkan sedekah...

Assalamualaikum... 

Jom kita panjang kan sedekah...Lebih-lebih lagi sempena Ramadhan ni...Fynn Jamal, satu nama yang aku tau dari kawan aku Shida... Lagu-lagu dia berbentuk puisi... Punyalah ramai yang mintak derma, napa pulak Fynn Jamal ni aku nak letak dekat blog... Fynn Jamal ni wife kepada kawan aku masa dekat Teknik Cheras/ KL dulu... Satu kelas masa form 4...Dah lama dah pun tak jumpa n berita ni pun aku tau dari Ili... Tak salah panjang-panjangkan beritakan... Mana tau ada yang sudi membantu... Ini status dekat FB Fynn Jamal yang aku copy dari Beautifulnara.

assalamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh.
nama saya fynn jamal, dan saya meminta jasa baik sesiapa sahaja yang sudi untuk membantu saya mencari dana untuk anakanda saya Bakti Arjuna Fitri untuk pembedahan jantung.
kami perlu mencari rm 35 ribu dalam masa terdekat ini sebelum jantung anakanda saya bengkak. anakanda saya berumur 1 bulan 2 minggu dan besarlah harapan saya kalau2 ada sesiapa yang sudi menderma walau sekecil mana. jenis pembedahannya adalah seolah bypass di mana dadanya akan dibuka utk memperbetul lubang di jantungnya.
kalau mahu diganti, berilah nama dan jumlah. saya berjanji akan memulangkan wang tuan / puan bila saya ada wangnya. insyaAllah sebelum hujung tahun ini.
panjang2kanlah rayuan saya ini. moga2 ada yang dapat membantu kami anak beranak.
nur affina yanti binti jamalludin
maybank
164810008992
terima kasih.


Jom menderma... Semoga Allah merahmati kita.. Insyaallah.. ^_^v    

2 comments:

  1. Baby Arjuna Bakti dah selamat operate..hopefully everything went well..i hope the baby have strong guts to survive..

    sebak bile fikir what if i am in his mother's shoe? pasti ada hikmah di sebalik ujian dan dugaan Allah.

    today it's her day. hari kita tak tau bila. semoga taper n family tabah & redha hadapi ujian Allah.

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah... =) dugaan Allah sesuai dgn kekuatan hamba2nya.. ohhooiii...aku pon takut fikir... huhu...

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails