Thursday, April 5, 2012

Kisah Baju Akad Nikah

Tak puas hati!
Tak puas hati!
Tak puas hati!

Tak cantek!!!!!!!!!!

Nak g oter!

Nak kurus!

Ntah hape-hape jadi baju tuh!


Gerammm!!!

Pikir cara...Macam mana nak oter jadi cantek...dengan badan bentuk pear nih.. Lagi la..Jadi macam mak bonda..Tau tak mak bonda tu hape? Mak bonda tu adelah makcik gemok yang pedepek....Wuuaaaa!! Nanges kang..haaa... 

Aku ni pon satu..Tak reti-reti ke nak kurus??? Dah lah salah pilih design..Gemok..Cukup pakej nk jadikan baju tu lebih buruk.....Nak oter balikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!

Baju akad nikah tuhhhh... Bukan baju biasa..Wuaaaaa!!! =((


nota kaki : ok..itu hanyalah jeritan di dalam hati.. Muka aku cool je depan komputer ni..Sambil menatap assignment yang nak kena hantar malam nih...Hati gundah gulana...


5 comments:

  1. Assalamualaikum...
    Buruk sgt ke nas? Cube tnye pendapat org lain...kdg2 time kite kelam kabut, serabut ni sumenye kite rase x ok...sume kite rase x cntik...
    Get advice from another party instead of asking urself...mne tau sbnrnye pd mate org lain ok je...
    Jgn stress2 sgt...

    ReplyDelete
  2. YEAY NAS NAK KAWEN RUPENYE!!!!!!!!!!!!!! CONGRATES NAS! JGN TENSI2 SGT DEK NON... NANTI KURANG SERIII...

    ReplyDelete
  3. bencinye baca nota kaki tuh..sbb dpt bygkan muka kau mse tgh mngomen psl bju tu..hampeh..kesimpulannya sy brsetuju dgn pndapat saudari ili fadhilah tu..

    hehehe

    Pinky

    ReplyDelete
  4. ili..

    ntah la li..macam tak jadi seperti yang diinginkan.. :( tapi ntah lah..ni tengah cube menjadikan baju tu cantek..doakan ye..risau je nih..huhu..

    mama glam..

    akak!tunggu kad saya yee..insyaallah nak buat lawatan ke pjd..ramai pulak kawan2 saya kat sane..sampaikan rase bile pegi hq, takdek dah tempat boleh lepak2..kehkeh..

    ppink..

    sume tengok pon bagi ayat yang same.. 'asal nmpak gemok?' wuaaaa!!! =((

    ReplyDelete
  5. saya pun sakit hati jugak !! sangat2 pulak tuh..nk tau knape? sbb hr anty kawin kita tgh sebok hafal nota2 and wat latihan utk exam..bergembiralah ya... sadly posted this comment =(

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails