Saturday, February 18, 2012

Jumpa PM

Kat mana aku sekarang ni? Dekat Kuarters Jkr Batu 4 1/12, Sungai Besi..

Jumpe Najib! Ok, agak frust sikit sebab idola aku tak datang harini..ngeehihi

Cite sikit pasal kuarters ni. Dua tahun lepas, memang PM dengan menteri KKR berhajat nak menggantikan kuarters yang sangat sangat uzur dekat batu 2 1/2.

JKR wilayah diberi tanggungjawab untuk membina kuarters baru ni. Alhamdulillah.. Hari ni kuarters ni di rasmikan n dah penuh pun dengan kakitangan2 yang layak duduk dkt sini..

Nota kaki : Projek-projek macam ni memang tanggungjwb kerajaan untuk salurkan peruntukan. Semoga banyak lagi yang disalurkan lepas ni...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails