Monday, February 20, 2012

Ekspo Buku Islam 2012

Salam..

Woot woot... Sangat-sangat eksaited bila dengar voucher 1 Malaysia boleh guna dekat Ekspo Buku Islam 2 ni.. Aku tak pergi ambik lagi voucher tu..Tak berkesempatan lagi nak pergi Uitm.. Jangan cakap dah tak boleh ambik! Aku nangis kang..Terliur dah aku membayangkan nak memborong buku dengan banyaknya...

Cerita sikit pasal ekspo buku ni.. Tahun ni ekspo ni dibuat dekat Dewan Cempaka, Putrajaya.. Dekat dengan Masjid Besi..(Macam dewan Wanie dengan Bahzme kawen haritu je)ke bukan?Aku tak ingat apa nama dewan diorang kawen..kehkeh.. Macam-macam aktiviti akan dibuat. Ada ceramah agama, pelancaran buku, konsert nasyid.. Banyaklah.. Tak sabarnya nak pergi! Semoga ada rezeki n peluang hujung minggu ni. Ekspo ni dari 24hb Feb - 4 Mac 2012.. Seminggu... Harap-harap adalah hari dalam seminggu tu yang aku boleh pergi.. Mau sehari suntuk jugak kena duduk situ sebab terlalu rambang mata nak memilih..Mana taknya, ada 100 booth jualan... @_@

Jom jom! Kita mengulat bukukan diri kita ! \0/

Kompem...aku tak beli buku yang melibatkan kemasteran aku.. Kompem..akan dihabiskan dekat buku-buku yang bercorakkan islamik nih..Semoga diampunkan... huhu... Yela..Sepanjang aku dah 3 sem master ni.. Kitorang potostat je buku2 yang ada.. Ingat dengan voucher RM200 tu cukup kalau buku yang ori? Mau kena tambah lagi ada..Sebab tu potostat sajoh buku2 belajar ni..hehe..Ok, plejerizem..Ok saya adelah bersalah.. -_-"

Nak tau info lebih lanjut pasal Ekspo Buku Islam 2012 ni? Pergi ke website ekspo nih.. Banyak sangat info pasal aktiviti yang akan diadakan.. ^_^v


No comments:

Post a Comment

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails