Monday, January 9, 2012

0901 dan 901....(Update)

Salam...

0901...Hari ni hari jadi Abah.. Tapi abah demam.. So, maybe tangguhkan nak belanja makan.. Sampai abah ade selera makan... Yela, kalau g makan besar pun, bukan besdei boy yang menikmati makanan... (Aku yang makan lebih..) Tak best jugakkan... hehe...

Selamat Hari Jadi Abah..Semoga panjang umur..Diberi kesihatan yang baik...Di murahkan rezeki..Sentiasa diberkati Allah...Semoga bahagia di dunia dan akhirat...Semoga cepat dapat cucu (eh eh tu doa tuk aku)...Amin... =)


nota kaki : Semoga Allah melindungi mereka mereka di 901...... Semoga keputusan berpihak pada kebenaran...Semoga Allah menghadiahkan syurga buat mereka yang sabar...

nota kaki 2 : Semua orang diberi cabaran jihad yang berbeza... Sesuai dengan kekuatan iman masing2...Kepada  mereka yang mempunyai iman senipis kulit bawang, hadapilah jihad melawan hawa nafsu yang itu pun masih gagal ditumpaskan....

UPDATE : Syukur Alhamdulillah... ^_^ betapa ramai nya orang tersenyum bersyukur hari ni... Bila Allah kata Qun Fayakun... Semoga segala agenda yang diorang dah susun rapi untuk menghadapi keputusan harini juga akan Allah patahkan... Mereka hanya merancang Allah jugak yang akan menentukan... =)





3 comments:

  1. happy birthday pakcik amarudin..moga pjg umur, murah rezeki dan sentiasa di bawah lindungi rahmat Allah SWT...

    nas, levi's 901 jom...hehehe...

    ReplyDelete
  2. jom li... takpon hotdog 1901...nyum nyum...hehe

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum...
    ye pakcu...hepi bestday... angah ingat harijadi pakcu sebab hari jadi angah terbalikkan aje 1 dan 9 itu.. pakcu 0901, angah 0109 he..he...

    note tangan: pakcu bile dah sehat jgn lupe call utk belanje same yee... semoga cepat sembuh...

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails