Sunday, December 4, 2011

Kami menang..Yey\0/

Assalamualaikum..

Alhamdulillah...Berbaloi-baloi rasanya penat lelah menjadi ketua kumpulan untuk 23 orang ahli yang datang dari 6 kem yang berbeza n pelbagai gred n pelbagai ragam..Alhamdulillah.. Kami juara!\0/

Berbeza sikit tahun ni n 2 tahun lepas..Bila masuk sebagai pertandingan dan bukan persembahan, tekanan lebih hebat.. Nak-nak lagi hadiah adalah RM 2000 daripada koperasi.. Siapa yang taknak kan..

Latihan cuma 2 jam sebanyak 6 kali.. Dengan masa yang sangat terhad sebab hujung tahun ni kerja yang bertimbun n nak kumpulkan semua orang yang dah dilantik secara paksa rela dari 6 kem tanpa boleh claim perjalanan adalah sangat susah.. Latihan kali ke 4 baru nampak kesungguhan peserta yang mana tak bagi komitmen aku keluarkan dari senarai n gantikan dengan nama yang lagi sekali secara paksa rela aku lantik dan dengan kejam nya keluarkan memo siapa yang tak bagi kerjasama kena bagi surat tunjuk sebab dekat ketua bahagian..(gertak je tu...padahal aku buat dek jugak sape yang tak dtg..huhu)

Alhamdulillah..beberapa nama baru yang aku lantik bagi kerjasama yang baik..N komitmen dalam setiap latihan yang dah ditetapkan..

Masa latihan terakhir, baru aku bagitau dekat semua ahli kumpulan yang ini adalah satu pertandingan bukan persembahan..Aku kata dekat diorang aku taknak diorang nk masuk sebab nak menang..Tapi buat yang terbaik untuk bahagian.. Tunjukkan semangat pasukan..N kalau ada rezeki menang, pasti akan menang.. N kalau takde rezeki menang, kita kalah dengan bermaruah...Ecceh...macam pakar motivasi.. Aku dah dicop sebagai Cik Nas Kuat Membebel..haha!Lantak la...

Jom tengok gambar jom...


 Time ni aku jaga meja pendaftaran jap


 Berdebar nak mula...Dah la aku yang akan naik dulu..gulp..


Berusahalah..!


Muka lega dah habis..Saspen tunggu keputusan pulak..


Apsal gambar ni macam terdabel?lantak lah....huhu


Ni cikgu dikir barat...En Yie..(Ni pon apsal jadi cmni gambau ni?)


Ila tak join sebab mengandung..Dah 7 bulan dah..Tapi sangat2 supportive..Banyak sangat membantu aku..


Kami 3 je pompuan yang masuk...


Alhamdulillah...Murah rezeki malam tu.. Dapat hadiah cabutan bertuah..Dapur masak...kuikui..  (Ini Ain, anak cousin aku. Mak dia yang kembar _angah yg pembaca dan pengkomen tegar kat blog aku nih...hehe...Aku angkut dia sekali dinner ni sebagai aktibiti rilek2 lepas PMR..hee)


Kami JUARA!!!yeyyy!!!


Seronoknyaaa!!Berbaloi sangat rasanya!

Alhamdulillah..Terima kasih Ya Allah...Murahkan rezeki kami.. N yang penting kami sangat-sangat ENJOY \0/ Bahagian Senggara Tentera memang best! Sangat-sangat best....!


nota kaki 1 : Nasrina..tolong lah jangan pakai tudung yang tak menutupi jaw anda yang lebar..! Macam talam dah muka itu -_-"

nota kaki 2: Akan ke Guangzhou n Shenzen 5 Disember ke 9 Disember.. Rombongan 11 orang..Doakan kami ye...^_^v

2 comments:

  1. entri ke china belum lagi ye...tak ape..entri dikir barat pun bolehla...
    ha...bangganya nama kembar_angah disebut-sebut dalam entri ni..n tahniah kerana menang..semoga menang lagi dan lagi dan lagi..

    nota kaki: cepat buat entri ke china..tak sabar rasenye nak ngomen..

    ReplyDelete
  2. haha..mmg rilek hr tuh..nasib baik menang..berbaloi kita datang..hihi ~

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails