Saturday, November 26, 2011

Selamat Tahun Baru Hijrah ^_^

Selamat Tahun Baru semua! Lama dah tak update blog ni... cerita pasal Ruby tunang n pergi Sarawak belum buat lagi...huhu...

Ok, tahun baru tak pernah terlepas dengan azam dan impian kan.. Apa azam aku untuk tahun baru ni....
Ok, nak listkan bagi aku ingat sepanjang tahun ni apa yang aku perlu kejarkan dan doa selalu dekat allah semoga dipermudahkan...

-Semoga buat perkara yang Allah redha
-Semoga jadi anak yang baik
-Semoga jadi adik dan kakak yang baik..
-Semoga menjadi pelajar yang baik..
-Semoga menjadi isteri yang baik
-Semoga menjadi orang yang penyabar
-Semoga menjadi pelajar yang berjaya
-Semoga menjadi pekerja yang berjaya
-Semoga mendapat rumah tangga yang bahagia dunia dan akhirat


Azam yang paling utama...Nak kahwin! Doakan dipermudahkan segala urusan ye dan sentiasa dalam redha Allah... ^_^v

Nota kaki : Ada seseorang melamar...Dan saya terima.....=)



6 comments:

  1. ada seseorang melamar, dan saya setuju... ^_^


    tahniah kak nas... <3 hehehehehe

    ReplyDelete
  2. hehehe.. amboi direct trus ckp nk kawen.. hehehe.. amiin2... semoga Allah permudahkan... :)

    ReplyDelete
  3. siti

    tengkiu..doakan semua dipemudahkan ye..=p

    hawa

    aku kata azam aku lah nak kawen...=p

    ReplyDelete
  4. waaaa....congrats nas!
    jodoh dh sampai..alhamsdulillah... :)

    ReplyDelete
  5. err....

    nota kaki tu buat aku terpana. [uh! terpana? skema nye!]

    kne cakap tahniah ke ni?

    ReplyDelete
  6. thanks kak ekin...^_^ insyaallah..moga dipermudahkan..

    thanks kapten!haha

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails