Tuesday, August 23, 2011

Adab Tidur dari Si Comel..




Untuk dapat anak sehebat ini..Kita kena berusaha jadi ibu yang hebat dulukan? Untuk menjadi ibu yang hebat, mesti di latih dari zaman muda remaja kan? Jangan tunggu kesempurnaan untuk menjadi sempurna.. Jangan tunggu dah jadi ibu baru nak jadi ibu yang baik.. Jangan nak tunggu dah jadi isteri baru nak jadi isteri yang baik... Allah melambatkan sesuatu tu sebab Allah tau kita belum bersedia untuk menjadi apa yang kita doakan... Bukan ke doa kita setiap hari untuk menjadi isteri yang solehah dan mendapat anak-anak yang soleh? Aku memandang diri aku sendiri.. Diri aku sendiri belum berubah untuk menjadi apa yang aku hajatkan... Jangan kan jadi isteri solehah... Jadi wanita solehah pun jauh lagi... Manapula nak mendapatkan anak-anak yang soleh... Ada orang dapat dulu, nanti-nanti baru Allah tunjukkan jalan... Mungkin aku Allah tunjukkan jalan dulu baru aku akan dapat apa yang aku hajatkan...

nota kaki : Tadi nak menulis mud ceria.. Ni tiba-tiba mud awan mendung.. Kat luar bilik ni diorang pasang lagu raya sedih-sedih pulak.. Adoii.. 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails