Tuesday, July 19, 2011

Juvana Versi Hepi..

Assalamualaikum..

Aku suka tengok cerita Juvana.. Best sangat pada aku.. Tapi bab2 pukul2 tu aku agak takut sikit..Mesti mata aku pandang kat dinding..Ala-ala dah takde bunyi pukul2 baru aku pandang tv balik...Malam tadi abeh dah cerita ni..Sapa-sapa yang tak tengok n teringin nak tengok.. Boleh tengok dekat Tonton..

Jom kita tengok Juvana versi cute miut.. Terus ilang gengsternya... ^_^


Special dari blog Daim



Dua video dekat atas ni aku tengok dari 3 @ 4 minggu lepas...Tengok je yang cut-cut ni terus rasa tak lah cuak sangat tang gaduh tu..Comel je kot aku tengok..haha



Korang tengok muka botak..Gila ah boleh tahan gelak..aku yang tengok ni pun dah guling2 gelak..haha


nota kaki : comel lah nadia tu..sape eh die..

4 comments:

  1. angah x tengokla...ntahla x pernah tengok pun... semue muke gangster je dlm tu he..he..he.. mungkin pada sesiape yg tengok dr mula mungkin ingin tahu penghabesannyekan...

    p/s ade ape2 ke ari jumaat ni???? semoga sukses... angah eksaited sgt bile dgr pengkhabaran dr ani... doaku semoga kau berjaya yehh \o/

    ReplyDelete
  2. eeiiii...keco r moni ituuuuu...haha ye..doakan aku tau.. semoga aku barjaya...nak nanges sbb ala2 mengharap..huhu

    ReplyDelete
  3. skali lagi... smoge kau berjaya...mungkin sesaorang sedang menunggumu di sane....

    ATURAN PERJALANAN HIDUP YANG DITENTUKAN ALLAH PASTI MENGANDUNGI SEJUTA RAHMAT YANG TERSEMBUNYI...

    ReplyDelete
  4. haih..saspen pule bile kau berkate begitu.. huhu..

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails