Sunday, July 17, 2011

Berjaya!!\0/




Berjaya menghabiskan semua sandwich dan nasi ayam!!!\0/ Haa..korang tak taukan aku jual nasi ayam jugak..hehe...Alhamdulillah..Baru letak atas meja, habisss..Rezeki untuk hari Sabtu..wee!\0/

Terima kasih dekat korang-korang yang sudi mengundi dekat poll sebelah ni...Oleh sebab undian untuk buat semua paling tinggi..Aku buat semua sekali sama banyak..Thanks tau! ^_^ Aku sangat2 hargainye..

Petang lepas habis berbisnes, drive pulak pergi tengok anak Ili. Dia dekat rumah mak mertua dia dekat Gombak...Sebelum tu pergi Annakku dekat Ampang point dulu..Cari baju untuk Faheem..Memang gile kalau beli baju budak2 ni.Semua cantik2! Tema? Biru merah..Beli seluar, baju dengan stokin 3 helai..Semua untuk saiz 6 bulan ke 12 bulan..Mak aku kata jangan beli saiz baby baru lahir..Membazir kejap je boleh pakai.Aku pun belilah yang besar..hee

Jumpa geng-geng Oompa Loompa..Sempat pulak aku menjual shawl..Aini ambik satu shawl, Hawa ambik satu, Ruby ambik satu.. Yeyy!!\0/ Rezeki di hari Sabtu lagi..Alhamdulillah.. \0/ Shawl Istimewa Hari Raya daripada Nas Butik..Tapi tak masuk lagi dalam blog..Tunjuk kat diorang dulu.. Nanti nak suruh diorang pakai lah..Pastu aku upload dalam ni.. ^_^

Mommy Ili dengan Faheem..Ok lah tu insyaallah lagi tua dari anak aku..leh berbesan..Untung-untung dapat cucu bijak bestari..haha


Geng Oompa Loompa yang datang..Sebelah tu Anne yang insyaallah bulan depan lawat dia pulak n insyaallah satu geng bola sepak dengan Faheem..So cute!



nota kaki: Sempurna kan hajat orang insyaallah Allah akan mudahkan hajat kita - IKIM FM




No comments:

Post a Comment

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails