Wednesday, June 1, 2011

Jom Kita ^_^


Jom kita... Jumaat ni dah mula 1 Rejab.. Taktau lagi umur panjang ke tak untuk jumpa 3 bulan yang sangat istimewa ni tahun depan..Jom..Kita tambahkan apa yang kurang.... ^_^v

Moh tengok apa dia fadhilat-fadhilat untuk amalan kita dalam bulan Rejab dan Syaaban ni.. Orang melayu ni (aku lah tu..) semangat sikit nak buat sesuatu benda kalau tau apa habuan yang bakal kita dapat.. Jom!Kita buat sama-sama.. Puasa..Mengaji..Solat malam.. N cita-cita aku yang masih gagal lagi ialah solat awal waktu.. Susah sangat ke tau je azan masuk terus solat..susah sgt ke????(tumbuk diri sendiri)



nota kaki: mohon ampun..perbaiki diri..untuk diterangkan hati dan jwa..


No comments:

Post a Comment

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails