Thursday, March 3, 2011

Hadiah Aini...

Di suatu pagi yang hening...Kami berchatting di ofis..

Nasrina Hanim Binti Amarudin : Aini, cantek x hadiah kawen ko yang ktrg bagi?
Nooraini Binti Humam : ok jap2
Nooraini Binti Humam : nas
Nooraini Binti Humam : aku da kompius
Nooraini Binti Humam : adiah byk gile
Nooraini Binti Humam : aku tak jumpe adiah korg
Nasrina Hanim Binti Amarudin : kecik ati....
Nooraini Binti Humam : oi oi
Nooraini Binti Humam : sorri2
Nasrina Hanim Binti Amarudin : mesti ko dh terhilangkan kad..
Nooraini Binti Humam : kad terjatuh kee
Nasrina Hanim Binti Amarudin : tak pun..
Nooraini Binti Humam : jap2
Nasrina Hanim Binti Amarudin : ntah2..
Nasrina Hanim Binti Amarudin : adiah tu ilang..
Nooraini Binti Humam : korg bagi ape yek
Nooraini Binti Humam : hah
Nasrina Hanim Binti Amarudin : x pelah aini...
Nooraini Binti Humam : byk gile adiah aku bukak
Nasrina Hanim Binti Amarudin : aku nk g kem nih..
Nooraini Binti Humam : nasss
Nooraini Binti Humam : jgn majuk
Nasrina Hanim Binti Amarudin : nnti2 borak blk..
Nooraini Binti Humam : okies
Nooraini Binti Humam : tq sgt222
Nooraini Binti Humam : sukeee korg jadi dyg
Nooraini Binti Humam : =)
Nasrina Hanim Binti Amarudin : (kecik ati x ilang lg)
Nasrina Hanim Binti Amarudin : (bye)
Nooraini Binti Humam : nassssssssss


Sesaat lepas tu...Hp aku bunyi...Aini Adam tertera kat hp screen aku (Adam sebab dulu-dulu ade iklan gula-gula.."ohh Abang Pendek"...Namanye Adam... Ape nama gula2 tu??) Aini cal mintak maaf..Dia kata betul-betul cari tak jumpe..Dia n Najmi cari-cari jugak hadiah kitorang tapi tak jumpe.. Aini pesan.. Dia akan cari jugak sampai dapat nanti n jgn bgtau orang lain sebab takut kecik hati.. Maybe kad kitorang tercicir katenye..Dia akan cari sampai dapat nanti.. Dia tanya, hadiah apa yang kitorang bagi... NO! Aku takkan bagitau... Cari la smpai dapat Ainiiiiiiiiiiiii......(Menten mud merajuk)

Ok...Aku jahat...Mengkelam kabutkan orang yang baru 5 hari kawen.. Ok, insaf insaf.. -_-" Aini!!!Sebenarnye..Kitorang tak bagi lagi hadiah ko..Kitorang adelah.. Aku, Ili, Aiza, PPink, Jess, Anne n Hawa..Saya mintak maap kerana mempermain-mainkan penanten yang cantekkk... (muke suci mintak maaf)

Haaa..Aini..Ko kate ko selalu jadi silent reader aku kan? Sile redeem hadiah awak dekat saye... Password nye adelah.. "Emm Dap!!" Kalau ko tak redeem..Tak dapat la hadiah....Lalalalala~



Aini n Najmi kahwin pada 26hb Feb 2011.. Aini salah seorang dari lapan delapan yang paling 'tinggi'.. Aini sangat popular dengan trade mark "Emm..Dap!" Dia juga dikenali sebagai Sinyu dikalangan lapan delapan.. Time wedding dia haritu, kitorang lapan delapan disuruh menjadi dayang-dayang yang gojes bagi membawa dulang hantaran..Tapi kitorang tak dgr arahan.. Aini suh bawak hantaran je..Kitorang pegi duduk sekali atas pentas..Hamek ko.. Kitorang suke bab-bab inteprem ni...Ok, gambar untuk wedding tu still tak sempat nak upload lagi sebab test n asgnment yang byk dan aktiviti kem yang padat yang membuatkan tiap-tiap hari kene pergi kem.. Gambar-gambar sekitar majlis kahwen tu sgt cantek!!Itu yang makan masa nak update tu..hehe..Entry ni nak kene buat jugak sebab takut Aini tercari-cari hadiah tu n aku tak sanggup menanggung rasa bersalah lama2.. =p

Setiap kali wedding, aku akan ubah segala bentuk hadiah untuk kawan-kawan aku.. N Aini, walaupun ko ade cakap suke dapat hadiah macam Ppink aritu, NO..Ko tak kan dapat..Muahaha... Nak tau hadiah ape? Sile redeem! Lain, orang..Lain gaya hadiahnyee ^_^

nota kaki : Bz sangat otak aku pikir tuk jadikan dayang-dayang sume cantek di wedding yang comel..Sampai tak sempat nak pikir hadiah ape utk Aini...Harap-harap Aini sukee...N mintak maaf lagi sekali ^_^v






3 comments:

  1. assalam.... apela ko ni nas...x baek wat pemantin cam tu tau... angah bole bayangkan camne reaksi dua pemantin tu cari korang nye adiah...mane nak cari hadiah korang lagi..risau nak jage hati korg lagi...ha tengok! silent reader pun x sempat bukak ko nye blog ni...punyela sebok masih cari korg nye adiah...kepade pemantin..semoge cpt2 buka blog & bace...lps tu pulun lapan delapan yg laen kerna berjaya menkelam kabutkan diri kalian berdua...ganbatte..ganbatte..(ingat angah x tau ke ape ganbatte tu haaa!!!)hehehehheeeee....

    ReplyDelete
  2. haha!die dah dapek dah hadiahnye.. nnti akan ku buat entry mengenai itu...tungguuuuuuuuuu~

    ReplyDelete
  3. sangat menarik, terima kasih

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails