Tuesday, February 1, 2011

Realiti atau Fantasi?



3 Bulan dari sekarang....Jadi badan macam Scha????? mampukah aku? Realiti ke.. Fantasi... Fantasi ke...Realiti... Emm... Berat dia 56 (yang aku tgk masa dia timbang dalam Awan Dania 2) tinggi dia maybe 180 plus minus.. Tinggi tuuuu...Jauh sangat dari aku tuh... Berat aku, kena 56-61 dalam range normal weight.. Sekarang???Dah 61kg... Lagi sipi je nak overweight tuh... Adehh la...Cepat betol la aku ni naik...(Dah melantak berpinggan pinggan tak hingat!)

Okei lah..Ini azam baru aku...Kekal Langsing (kekal ke?)


nota kaki: Baru je kelmarin melantak kat Seoul Garden yang super sedap!




7 comments:

  1. ni azam baru yg ke berape ni?...tiap2 bulan pon azam baru..hahaha

    ReplyDelete
  2. hmm nak kurus jugak la!!!!huhuhu

    ReplyDelete
  3. aku pon nak kurus gak...tp azam aku start lepas raye....hihihi...

    ReplyDelete
  4. tempoh masa utk mencapai azam?2 yrs?

    Nazmi

    ReplyDelete
  5. tempoh masa utk mencapai azam?2 yrs?

    Nazmi

    ReplyDelete
  6. tiap kali mengadap pinggan ko x ingat.... lepas makan baru nyesal......hahahahhaa!!! ambik pinggan kecik konon, tapi tambah 50 kali..baik x yah!!! tapi tak ape..azam harus diteruskan..kan>>> walopun x berape nak menjadi...akan ku tunggu resultnye...yeehaaaaa!!!

    ReplyDelete
  7. mr F : ni azam sejak azali..kuikui

    dewi:dah kurus dah...cukup2... :p

    anne: mkn puas2 skang nih...lepas 9 bulan aku bg tips kurus...logik ke aku bg???haha

    ming: sile tgk note dkt gambau tu...

    angah : sile jgn kantoikan saye mengambil pinggan kecik tp tambah 10 kali....wuuuaaaa!!!gagal lagiii!!!

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails