Thursday, September 30, 2010

Berpisah dan Bertemu..

Malam tadi pergi Open House rumah salah seorang ahli jemaah umrah kitorang haritu.. Baru lah tau makcik ni Ahli Majlis Selayang rupanya..Tak tau pun..Padahal muka dia merata-rata dekat banner..Yela..Selayangkan..I tak tinggal situ...=p

Alhamdulillah boleh dikatakan separuh dari ahli rombongan yang datang.. Rasa rindu dekat Makkah dan Madinah makin menjadi-jadi bila semua cerita diingatkan semula... Ya Allah...Murahkan rezeki aku untuk kesana lagi....

nota kaki: Alhamdulillah..Allah dah permudahkan satu jawapan dalam hidup aku..Dalam dua bulan aku balik dari umrah..Persoalan dan teka teki 4 tahun berjaya dirungkai...Tak kiralah dari pihak mana jawapannya diterima.. Tapi satu keputusan telah dicapai..Alhamdulillah... Allah beri aku hati yang sangat-sangat redha dengan segala ketentuan...Walaupun kadang-kadang tertanya-tanya tentang sesuatu.. Hati aku tetap meyakinkan... "Nasrina...ini lah lagi satu pelajaran dalam hidup dekat dunia yang penuh lakonan,dugaan dan cabaran ni.."



1 comment:

  1. sabar jela nas...itula nasib...cinta pada yang tak sudi...

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails