Saturday, August 21, 2010

Dapdadiduuu~

Dah pukul 130 pagi..tak dapat tido...Akibat dah tido berlebihan..kehkeh... Bukak buku nak stadi sebab minggu depan ada test..Tapi taktau kenapa tangan aku capai laptop..Adehh..

Tadikan..Tengahari, setelah sekian lama tak jalan-jalan dekat Jalan TAR.. Baru aku tau dah banyak yang berubah..Eceehh..takdeklah banyak pun..Cuma pintu masuk lrt dekat stesen Masjid Jamek tu dah baru..Lagi satu..Banyak nye blouse!! Adeh..Meleleh nengoknye..Mujur la ada saki baki duit gaji ni..Dapat lah beli sehelai dua menambah stok yang sedia ada.. Comel..Lengan panjang n labuh sampai bawah punggung n corak2 yang cantek manis dan cute miut...

Aku rindu kapten!!Uhuk uhuk...Kapten..Ko tau tak takkan ada aktiviti berbuka puasa tahun ni dengan Nakama tanpa kehadiran Kapten?Kapten aku tau ko hepi dekat sana walaupun ko terpaksa berpuasa dengan waktu yang lebih panjang dari dekat Malaysia ni.. Aku akan kumpul duit!!Nak g tempat ko..Tapi aku tau, baik aku kumpul duit kawen dari aku kumpul duit g sane bak kate ko...Uhuk uhuk~

nota kaki: Rindu kekasih gelap jugak...Nak yang terang!Nak yang terang!!(ok gile..)




3 comments:

  1. tak suke gi tempat sesak skang nie.. nnt perot kene langgar...

    ReplyDelete
  2. hahaha....oke tekan like.
    nanti kita buke pose sama2 juge....
    cpat pikir nak makan kat ne!

    [ayoi d luffy]

    ReplyDelete
  3. Hi. I'm new around here I have seen a super looking advertisement on Craigslist entitled [url=http://www.austinscomputers.com]computer repair[/url]. Do you believe that it's prudent for me to bring my computer to this place?

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails