Monday, July 5, 2010

Pengorbanan

Kawan aku bagitau dia tak dapat nak tumpangkan aku untuk pergi kelas..Huhu..Takpelah.. Taknak lah tau apa alasan dia.. Yang penting, aku kena pergi sendiri..Ayah aku akan tersedia ada depan ofis aku setiap hari Selasa dan Rabu tepat pukul 4.30 petang. Setiap hari Selasa dan Rabu jugak aku akan naik lrt pukul 6.45 pagi..Wahh!! Nasrina! Sangat bersemangat kamu! YaAllah..Bagi la aku kekuatan.. Jangan hangat-hangat tahi ayam je.-_-"

Kesian abah..Kena susahkan dia.. T_T Abah memang ayah yang terbaik yang Allah bagi dekat aku..Apa aku bagi untuk ayah aku? Takde.. =( Sedih la... Ok Nasrina..Takyah nak feelling lebih pulak pagi-pagi ni..Keja kerja!!




Nota kaki: Harap-harap keputusan aku sambung master ni bawa seribu Rahmat..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails