Wednesday, July 14, 2010

Mengedit Warna Gambar Jadi Cantik

Sebelum edit

Selepas edit

Geram aku tengok orang edit gambar.. Aku tak tau la nape payah sangat aku nak guna fotoshop..sedih..huhu..Sebab belajar sendiri je..Nak g kelas tak mampu.. Nak belajar sendiri pun asek terasa macam lembab je nak buat gambar jadi cantik..huhu..

Rasa-rasa ok ke tak bila edit gambar jadi warna ni? Ok ke tak?Ke tak ok? Adehhh -_-"


nota kaki: nak cuba lagi sampai PRO..Ecehh.. ^_^v




3 comments:

  1. sblum edit lg cantik dr slps edit...setakat photoshop...celah gigi je r...hehheheh...

    P....

    ReplyDelete
  2. uish, eksyen la sedara anonymous nih.. ada bunyi riak kat komen kamu tuh. *uhuk!uhuk!*

    ReplyDelete
  3. kuikui..shida, tu bukan sedara tp sedari..nanti la..aku bg kat dia byk2 gambo bio die ngedit..eksyenn yee..siap ko!

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails