Monday, July 26, 2010

Kenduri Kawen

Sabtu ni ada kenduri kawen...Gemuk..Takdek mud nak pergi...Asal makin meriah kilang lemak nih...

Nak pergi
Taknak pergi
Nak pergi
Taknak pergi..


Baju apa yang bile kita pakai, akan menunjukkan kita kurus?emm...

Ngantok lah!

Nota kaki: Perlu ke entry ni???? Nasrina, sila jangan bazirkan masa orang baca!!Sori sori -_-"



5 comments:

  1. Ahad depan ada kenduri kawen jugak tak? ehem ehem.

    ReplyDelete
  2. deb: ahad dpn tu kitorg excited sgt nak pegi!!!!!! *uhuk! uhuk!*

    ReplyDelete
  3. najwa!!kompem2 la kitrg pergi dgn eksaitednye..\0/ sile masukkan nama ktrg berdua..err..tak bg msg ckp nak dtg tp bagitau dekat sini agak2nye ko layan x?haha!

    najwa, jgn ckp aku gemok!!!!!

    ReplyDelete
  4. OK. Dah masuk list. Datang solo ke ada Plus One korg ni?

    ReplyDelete
  5. kami single mingle..nak cari jodoh masa depan kat kenduri ko nanti..haha!

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails