Sunday, May 2, 2010

Perkahwinan Su & Aiman..

Wahhhhh!!!!! (Eh..Assalamualaikum..Terlalu eksaited sampai lupa bagi salam) Waaahh!!!(sambung balik) Tulah perasaan aku masa mula-mula masuk dewan MBSA Shah Alam yang tengah berlangsungnya perkahwinan Nik Suriani & Aiman.. Grand jugak budak ni buat..

Nik Su ni, kawan aku masa degree Uitm Shah Alam. Kitorang start baik n rapat gila-gila sebab kitorang kat bawah satu supervisor untuk thesis.

Dalam 3 sem jugak la rapat. Bukan rapat yang sikit-sikit. Rapat yang tidur sebantal, makan sepinggan.. Oh yee..Ini jugak la first kawan perempuan aku yang berketurunan Kelantan dan purely Kelantan. Ili, Aini dengan Naj dah ala-ala lupa asal usul dah.. Sebelum ni aku tak boleh masuk sangat dengan orang Kelantan yang pure ni..Kenapa? Ntah..Taktau dan takde jawapan..Tapi memang susah sikit nak masuk.. Tapi dengan Su ni, memang satu kepala betul.. Tak kenal maka tak cinta kan.. Gila-gila sikit dia ni..Jap lagi ada gambar bukti dia ni tak betul sangat..haha

Dia start bercinta dengan Aiman ni dari masa diorang ambik diploma dekat Uitm Arau lagi.. Macam-macam dugaan dah diorang tempuh. Alhamdulillah..Kalau dah jodoh memang tak kemana kan..^_^

Sebenarnya aku tak dapat pun kad kahwin dia ni..Sampai la hari selasa lepas aku mesej dia tanya dia jadi kahwin ke tak.. Laju je dia terus telefon bagitau dia dah pos lama n tak kira aku kena datang jugak.. Of course la aku datang..tak dapat kad pun aku datang. kekasih Gelap pun memang dah awal-awal beli tiket flight sebab kitorang ni satu geng masa degree dulu.. Mana boleh tak datang. Memang dah kena sound awal-awal dari time belajar dulu, kalau tak datang kenduri kahwin salah sorang siap la..Putus Kawan! Punya la dia risau aku merajuk tak nak datang sebab tak dapat kad, pagi-pagi sebelum pergi dewan tu pun dia call tanya datang ke tak.. :p

Pemandangan dari sudut hujung dewan..

Pada aku..Sangat comel dia angkut semua adik beradik dia jadi pengapit hari tu.. Tak payah ada pengapit lelaki.. Dah macam dayang-dayang dah adik beradik dia dekat atas tu.. Sweet sangat ^_^

Kekasih Gelap menawarkan diri untuk merayau-rayau pergi ambik gambar dekat meja beradap ni sambil terus hilang sekejap sebab jumpa geng-geng lama..Takpe-takpe.. Aku pun memang duduk dengan geng-geng Oompa Loompa aku pun :p
Ini geng Oompa Loompa yang datang..

Ini hantaran daripada Aiman untuk Su.. Aku ambik gambar celah-celah kaki orang..Yee..Aku memang penyebok -_-"

Haaaaaa...!Ini lah bukti yang budak ni tak betul.. Boleh tak dia panas, dia ambek kipas tu..Dia kipas sendiri..haha!Su..Su..Ko memang cute..!

Acara mengambil gambar beramai-ramai...^_^

Kepada Su dan Aiman.. Semoga Bahagia ke anak cucu..semoga bahagia sepanjang hayat di dunia dan di akhirat..semoga dapat anak yang cute-cute soleh dan solehah.. ^_^

9 comments:

  1. Ceh..soklan teke teki paling xmencabar.. *yawn~
    Next question!!

    ReplyDelete
  2. jeles!

    akak nk g jugak hari tuh, tp memang plan cramp giler! full habesss!

    neway, mek su! congrates dear!

    ReplyDelete
  3. mana gmbr sue yg close-up??tak clear tum..

    ReplyDelete
  4. k die:haha!siot r..ngantok pulak..

    mama glem: hehe..takpe..suh Aini cte cmne majlis tu :p

    kakak: haah la..takdek gambar close up :|

    ReplyDelete
  5. hahaha! nape aku xleh nak teka jugak...~ aku pun tatau yg mana satu...~~ hikhik!

    ReplyDelete
  6. ha...angah tauu..angah tauu..tapi tak bole bagitauuu (termasuk dlm kategori cousin)..soli ye kengkawan narina honey....lu all pklah sendiri...he..he..he..

    ReplyDelete
  7. shie:eceh eceh...haha

    angah:yee..anda adelah cousin saye \0/

    ReplyDelete
  8. pttla mcm pernah tgk je gmbr nie..
    upenyer adek pengantin(salah sorang pengapit) 2 kwn saye..
    kebetulann..
    tp mmg grand la kawen akak die..
    cuteee~~~

    ReplyDelete
  9. diejumpesaye:kan?kan?grand n cute n sweet kenduri die..hehe...

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails