Wednesday, May 26, 2010

Peristiwa Sehari Sebelum Umrah...

"Ok Nasrina..Petang ni awak ada meeting ye dekat HQ..Pukul 2.30 petang" bos aku bagitau lepas nampak muka aku pagi tadi... (Terasa macam ada petir sabung menyabung pulak.Dah la kat luar memang gelap nak hujan nih!)

Baru nak half day..Banyak lagi benda yang tak prepare nih..Takpe-takpe..Dugaan penuh liku...Lazimnya kan berlalu...(nyanyi pulakkkkkk) Harap-harap segala persiapan berjalan dengan lancar..Jiayou Nasrina! \0/

Kepada semua yang mengirim doa, Insyaallah..Saya akan berusaha untuk menunaikan amanah yang korang bagi..Kepada yang menitipkan sedekah untuk saya dan adik saya..Alhamdulillah..Terima kasih banyak-banyak..Semoga dimurahkan rezeki dan dibahagiakan dunia dan akhirat..


Nota kaki: Sepanjang aku takde..Tengok-tengokkan kekasih gelap aku ye.. ^_^

No comments:

Post a Comment

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails