Tuesday, May 25, 2010

Jika Ada Yang Ingin Dikirim...

Assalamualaikum...
Kepada pembaca blog aku..Tak kira lah kawan, saudara mara, atau kawan di alam maya..Insyaallah hari khamis ni, pukul 3 petang aku dan keluarga beserta dua orang sepupu aku akan berangkat ke Tanah Suci menunaikan umrah..Semoga perjalanan kami diberkati dan dirahmati..

Aku nak menggunakan kesempatan ini untuk memohon ampun dan maaf sekiranya aku ada membuat kesalahan tak kiralah disengajakan atau pun tidak..Insyaallah aku ingin memohon ampun dan maaf daripada Penciptaku di rumahNya nanti untuk segala dosa yang aku buat..

Tetapi aku juga masih mempunyai banyak kesalahan sesama manusia yang hanya kalian jugalah yang dapat membersihkan dosa-dosa tersebut..Mungkin aku pernah terkasar,tersalah cakap,menipu,mengecilkan hati,perasan bagus,perasan cun yang+buat+korang+loya+tekak, perasan segala-galanya sepanjang korang kenal aku.. Kita sesama manusia senang memaafkan manusia bila dia sudah meninggal dunia..Tapi aku mohon..Maafkan aku sementara aku masih bernafas..(Nasrina yang mengharapkan lepas balik umrah nanti menjadi manusia yang baik sikit..Dah la suka mengumpat!!huh!!)

Di sini juga aku ingin bertanya kepada sesiapa yang ingin mengirim doa atau mengirim salam kepada Rasulullah s.a.w.. Insyaallah..Aku akan usahakan segala amanah yang korang bagi dekat aku..Insyaallah aku akan print segala permintaan korang..Dan bacakan didepan kaabah mohon doa dan permintaan korang dimakbulkan..Aku akan cuba yang terbaik untuk berdoa apa yang korang hajatkan..Doakan juga aku diberi kesihatan dan kekuatan untuk beribadat dekat sana..

Oh yee..Kalau boleh,sebelum pukul 12 tengahari esok ye..Aku nak print dekat ofis.Sebab dekat rumah takde printer..Aku half day esok..(Kepada sesiapa yang dah kirim dekat entry yang dulu insyaallah aku akan print dan doakan juga)



Nota kaki: Mencari yang terbaik untuk diri sendiri dan semua orang...

4 comments:

  1. Nas...aku pun nak mintak maaf banyak2 kat ko kalo ade salah silap ye...doakan aku ye...ade rezeki dpt anak cepat =) hehehe...aku doakan ko selamat pergi dan selamat pulang....amin.

    ReplyDelete
  2. salam nas~
    aku doakan apa yg ko hajat termakbul..selamat pergi dan selamat kembali..
    aku xtau nk mintak pe..sbb aku cuma harap dpt baby cepat2..kalau ada apa2 petua dr sana nanti bawakla balik bg aku..hehehe..
    sorry byk2 kalau aku de slh silap kt ko..

    ~NaDia@NoNeT x-TiKL~

    ReplyDelete
  3. Nas nanti aku emel ko ye? doa aku rahsia. :P and xde pun salah ko yang aku nak maafkan. :P selamat pergi, selamat balik. jangan lupa update blog nnt. :P

    ReplyDelete
  4. Anne: Amin..Insyaallah aku akan doakan.. :)

    Nonet :Laa, ko ke..kenal2..hee.. Insyaallah aku akan doakan.. Semoga dapat baby cepat2.. :)

    Aimi:Dah dapat dah email ko..Insyaallah akan doakan.. :)

    ReplyDelete

Terima kasih ya sebab komen ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails